• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Donnis
    Sockerråtta skrev 2010-03-03 21:50:13 följande:
    Hej hej Finns det plats för en till? *tittar blygt in* Råkade ramla över er tråd när jag sökte på Hallsberg. Bor här sen 4 år tillbaks, jobbar inne Örebro så jag känner mig fortfarande "ny" här i Habbe.* vinkar till Waersta* Hej! Hur är allt nuförtiden? Vi hängde ju tillsammans i en bröllopstråd på BT, jag lånade dina champangneglas om du kommer ihåg?
    finns alltid plats =)
  • Sockerråtta

Donnis - Vad trevligt Pratar ni om allt mellan himmel och jord här inne?

Har ni alla barn? Jag är gravid och väntar första barnet i slutet av juli, tycker det är skräckblandad förtjusning

• Donnis
    Sockerråtta skrev 2010-03-03 21:59:57 följande:
    Donnis - Vad trevligt Pratar ni om allt mellan himmel och jord här inne? Har ni alla barn? Jag är gravid och väntar första barnet i slutet av juli, tycker det är skräckblandad förtjusning
    absolut att det snackas...nästan allt iaf

Jag är -81:a, gift,bori hus o har en dotter förr 26 juli -07

vart i hbg bor du?
  • MinGu

Hej Sockerråttan och välkommen!

Jag har två barn, en tös -07, en pojke -09 + 2 bonuskillar.

Ang klippning så brukar vår snälla frisör komma hem till oss och klippa/slinga/färga hela bunten på en och samma gång. Det är verkligen skitsmidigt men nu var det ett tag sedan, hon har hyfsat mycket att göra så det är svårt att få till en dag som passar alla. Annars klipper jag mig på Skapa i Örebro eller hos Linda på Klippt och Skuret här i Hallsberg.

Jag gillar nästan all smörgåstårta, men min kompis tårtor är grymma, hon gör också på polarbröd.

Vi är fortfarande snoriga och risiga, Gustav allra mest, stackars lillplutt!

Gustav äter fortfarande på natten och sover oftast i vår säng hela nätterna, mest för att det är smidigt och mysigt och för att han sover allra bäst hos oss.

• Pia J

Sockerråttan- hejsvejs och välkommen!

HAr två töser födda 05 och 08, sen en i magen beräknad i början på Juni

Smörgåstårta, nej tack... jo det finns en varm en som är sååå god

shit happens
  • Sockerråtta

Donnis - Är 77:a, gift, bor i hus i vattentornsområdet

HannaFia - Tack

Älskar smörgåstårta, så länge de inte envisas med att ha frukt i eller på den.

Pia J - Hej hej

Finns det någon riktigt bra frisör i Hallsberg? Jag har inte vågat prova någon än här.

• minlie

Välkommen, kul med nya i tråden och grattis till magen!

Bor i Hässleberg med sambo, dottern Nelly född Juli 07 och två bonusbarn födda 99 och 01.

Magnus smörgåstårta is the shit!

Nelly 07 ♥
  • MinGu

Jag har bara klippt mig på Klippt och Skuret, tycker att hon har varit bra.

Nu bryter de snart strömmen här för några timmar framåt, skoj när man är hemma med två sjuka barn...

Jäkla skit, måste sätta på kaffe, hoppas att jag hinner....

• planerat09

Morrn Morrn!

Säger välkommen till dig också Sockerråtta!
    Jasså du bor i nästan samma område som jag då!? Själv bor jag, sambon och tre tjejer (11, 8 och 7 mån) i hus på Ekliden.

Nej tack till smörgåstårta med polarbröd! Sambon jobbar med bla polarbröd hela dagarna, så vi är inte så förtjusta i det. Blir en hel del av "polfärskt bröd" här hemma. Därför blir det väldigt mycket hembakat nu för tiden för att variera sig lite.

• Pia J

Sockerråttan- Palatset är bra! Greger eller hans fru...ehm Jenny?

Och ja grattis till magen!! Mår du bra och så?!

Marie- förstår att man kan bli lite trött på polarbröd då....hihi

Hanna- å nej fick du dig nåt kaffe?!

shit happens
Svar på tråden ***Hallsberg***