***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Sockerråtta: Klart jag kommer ihåg Dig!!
Välkommen till gänget.
Meri klippte barnen superfint! Verkligen värt priset.
Välkommen sockerråtta=) bor också i vattentornsområdet=) på viltstigen=) har en 2 årig pojk.
Ang. klippning så klipper jag Erik själv.....och jag själv går till Linda Eriksson som nu är belägen i gamla sevicebutik huset=) har gått hos henne sen jag va typ 13 år.
Hårstudion är superbra! Annars har jag klippt mig på salong Meri och Palatset, också riktigt bra båda två
Varit på USÖ nu på morgonen och fick en tid för OP direkt. Så det gick fort.. inte skoj alls men ett nödvändigt ont för att slippa besvären. Fast kan erkänna att det känns nervöst. Aldrig blivit nersövd under narkos tidigare 
Blir en promenad i solen sen efter lillan sovit middag!
Men först blir det räksmörgås till lunch, mums!
Betalade som sagt 320kr för stora tjejen på dop in på Palatset.
Woho!
En bostadsrätt i vårt område är till salu. Värderad till 180 000 kr. För en 3.a i parhus. Vi har en 4.a fristående. Najs najs najs
Ska nog ta hit en mäklare för att få värderat. Kul att veta och bra då man börjar leta hus mer seriöst!
Tina- att sövas ner, kan jag säga att det är bland det underbaraste jag varit med om. Låter helt knäppt, men hur underbart är det inte att bara somna in och slippa tänka för en stund!
Då är det värre efteråt när man har smärta från op såret.
Tina- men måste vara skönt att få väck mandlarna!!
Idag har jag och barnen bakat lite dumlemuffins efter dagis.. Ronja bakar dock lite med hela köket hon...
Nina var iväg till Audiologen för en koll idag, vi vart dit skickade från BVC men sist de mätte hade hon tryck på öronen, därav återbesök.
Idag inga hörfel alls eller tryck så hon gick igenom!! Och hade varit såå duktig sa Robban!
Och Ronja var ju superduktig hos tandis igår..
Så idag fick de favvon makaroner och köttbullar framför barnprogram!