• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • minlie

Vi har också varit bortskämda med sömnen. Haft samma rutiner sen Nelly var liten och sambon har faktiskt varit imponerad hur duktig hon varit från då hon var så liten! {#lang_emotions_dreamer} 
    Vi får väl igen det på tvåan sen kan jag tro

Nelly 07 ♥
  • Missvampiria

Jag kör rakmaskinen på både Neo och Jonas, bra sätt att spara in lite pengar på

Vi har också haft tur med sovande barn på nätterna *peppar peppar ta i trä*. Neo slutade äta på natten när han var 3 månader. Tim vaknar fortfarande 1 gång på natten och äter, men annars sover han typ från 19 till 7-8

~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • Waersta
    Missvampiria skrev 2010-03-03 17:53:43 följande:
    Jag kör rakmaskinen på både Neo och Jonas, bra sätt att spara in lite pengar på Vi har också haft tur med sovande barn på nätterna *peppar peppar ta i trä*. Neo slutade äta på natten när han var 3 månader. Tim vaknar fortfarande 1 gång på natten och äter, men annars sover han typ från 19 till 7-8
    Har föreslagit det för barnen men de börjar nästan gråta då.
    Nu är de iaf klippta och superfina!!
  • minlie

Smidigt annars med grabbar då är ju maskin lätt och smidigt.
    Visst var hon duktig att klippa Bea?

Här blir det åter igen USÖ imorgon för min del.
    Ont i halsen och feber. På samma sida där halsbölden var och känns samma, svullet osv. Inge kul alls! Vill inte! Hoppas inte på akut OP.. uscha.

Nu blir det kvällmys med lillan och fixa kvällsis tills pappsen kommer hem.

Nelly 07 ♥
  • Pia J

är idag helt färdig... jag skulle lugnt kunna lägga mej nu. No problems.
    Men va gör det om hundra åååååååååååååååååår!

shit happens
  • minlie

Låter jobbigt Pia, då får sussa när tjejerna lagt sig, är väl snart {#lang_emotions_dreamer}

Jag har föresten ett super fint och färgglatt badkar och färgglada väggar efter att lillan gått lös med badkritorna!! {#lang_emotions_wink}

Nelly 07 ♥
  • Pia J

Tina- jo, bekymmret ligger ju i att det är sååå obekvämt att ligga på ett ställe utan att det ska värka mer och mer...

Badkritor is the shit!!

shit happens
  • Donnis

tjo i lådan...

premiärklippningen skulle skett strax efter jul, , men....njae....
    nu är det på tapeten igen men jag är ju inte den snabbaste paddan i tävlingen. haha

det tar ju lite emot oxå....

smörgåstårta är la sädår. är oftast väldigt "kritisk" o kräsen.. Viktors mammas är däremot heelt ok (dock gjord på sånt där runt bröd)

förövrigt så är det skapligt här. Känns dock som att jag slunkit ner i en höstdepp till o från. Jag blir så matt av allt som är runt omkring så jag vill bara åka iväg.

Iofs får jag skylla mig själv eftersom jag är det största problemet.

så äre....

• Donnis

polarbröd heter det kanske...

nån som har lust o låna ut "luftslottet som sprängdes"??

• Sockerråtta

Hej hej

Finns det plats för en till? *tittar blygt in* Råkade ramla över er tråd när jag sökte på Hallsberg. Bor här sen 4 år tillbaks, jobbar inne Örebro så jag känner mig fortfarande "ny" här i Habbe.

* vinkar till Waersta* Hej! Hur är allt nuförtiden? Vi hängde ju tillsammans i en bröllopstråd på BT, jag lånade dina champangneglas om du kommer ihåg?

Svar på tråden ***Hallsberg***