***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Nån som känner igen det här:
Imorse såg jag att Oscars fötter var lite svullna vid hälen och lite rött med små utslag..ser ut som små finnar(röda).
Ringde bvc men hon hade ingen aaaning,och skulle vänta och se om det försvann.
Han verkar ju inte ha ont av det utan sprang runt som vanligt.
Jag tog på honom ett par andra skor idag....köpte nya fodrade gummistövlar för ett par veckor sedan som han har använt...kanske kan vara nåt med skorna.
Kom på att ja kan ju fråga här om nån mer råkat ur för samma sak:)
hmmm ting- ni har inte bytt tvättmedel? Om det varit stövlarna tycker jag att de kommit tidigare- om det inte är skoskav?
nu ska jag äta gott å blandat!
Igår köpte jag "första blöjorna!" åååååå va små de är ![]()
blir inget påskkrux här o definitivt inge påskkärringsgrej.
ELIN- Inte ens en liten kluck-kluck *kollar med stora ögon* ![]()
Pia: nä samma gamla tvättmedel..det är som en förhårdnad framför hälen kan man säga...men det såg bättre ut imorse än igår så det kanske försvinner snart.
Var till komvux igår.
Ska nog läsa:
Företagsekonomi A och B
Svenska B
Engelska B
Matematik B
Information och Layot.
Men jag ska nog lägga till några mer ämnen,,,så jag kommer upp till 100 % studiegång.med dessa ämnen landade jag på 75 % som jag tänkte först,,men det skulle ge 2000 kr i bidragsdelen,,lite litet kanske:(
Träffade en från föräldragruppen förut på affären, kul se hur dom växer.. våran favvo Elin
Får försöka få till en återträff.. igen
Nu kommer strax bästa vännen med barnen hit och fikar och leker. Trevligt trevligt!
idag har jag bokat ett barnkalas för Nina på Childrens.
Jag har handlat 2års present till en tjej som fyller 2 år imorrn. Som vi ska kalasa för på fredag.
Ting- info å layout läser jag nu
å engelska B läste jag förra terminen.