***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Morrn!
Här ska vi iväg på första påskbordet idag på lunchen, mums
Ett av många innan påsken är över. Har mycket inplanerat i helgen, ser jag fram emot! Allt från utgång till påskmat med familj och vänner. Ja sen påskakärring såklart.
Mandis vart tok glad nu innan skolan när vi hämtade påsken jag la undan från förra påsken med påskabrev som vart över. EN HEL kasse PROPPAD med brev.. haha. Så nu slapp hon måla fler
Vad har ni andra för påsk planer?
Trötta tjejer gick till skolan nu, behövs lov så dom får sova ut ordentligt och bara slappa. Skönt det är lov snart med andra ord!
Nej nu ska vi klä på oss och komma iväg.
Ha en fin måndag!
Morrn Morrn!!
Förstår om de är trötta! Om man inte sover som man ska så lär man bli trött till slut. 
Vi ska passa på att åka iväg en sväng i påsk, men ska även vara hemma och äta den traditionella påskmiddagen.
Kul att få laga iordning all smarrig mat och barnen ska få göra äggmålning.
Ja det blir inte så avancerat i påsk. Vi ska bara "vara" och njuta tillsammans nu när man har chansen att ha hela familjen samlad för en gång skull.
Ett perfekt tillfälle att få vara tillsammans på!
Glad påsk på er så här lite i förväg!
ÅÅhh vilken fin mugg jag fick av Amanda idag. Kul när de pysslar ihop grejer man kan spara som minne. 
Nu blir det att städa upp lite här. Imorgon får vi hembesök från bvc.
Ha en bra Måndag!
todeloo och tjingeling.
Här tas det fortfarande lugnt.. eller jag prioriterar och potionerar upp det jag vill göra..annars skulle jag nog gå under... gillar inte att va sysslolös...hihi.
imorrn är det påskfest på dagis. Vi får se om de vill klä ut sig de som töserna.
Ikväll ska jag till willys med en kompis, fylla på förråden
det behövs!!
Hoho!! Här är jag!
Påskplanerna är inte avancerade, mer än gott käk och lite färgade ägg... kanske kan jag till och med lyckas få till ett påskris eller två innan påsken sprungit förbi...
Om det blir någon påskvandring med utspökade ungar återstår att se, det beror på de två stora, är de intresserade så får det bli en sväng om inte så skiter vi i det. Jag ska iallafall fixa lite påskägg till de små lirarna, annars blir det nog lite ledsna...
Hmmm... Jag vill också ha påskägg med överaskning...
Pia - 2 Juni är ju faktiskt galet snart ju!!
Hanna- ja men eller hur! Det har gått nåt så in i... fort!
Har börjat lite smått med att tvätta upp bebbekläder å sånt.
jag vill oxå ha påskägg med GOOOOODIS ![]()
Jag menar såklart med Godis OCH överraskning...
Det är skojigt att tvätta de små små kläderna (iallafall till en början), man fattar ju liksom inte att det ska få plats en liten människa i dem...
Nu är det dags att vi börjar tjata på dig om namn och sånt också då, och tippar på datum... Så kom igen nu, namn...??
haha... om vi gör så här i stället
ni får komma med tips om namn!!
Just nu heter bebis Inge Naning.. eller nåt... haha.
Men visst nu får ni ju göra en vadslagning om när ![]()
Nå´t namnförslag måste ni ha...ju! Så att vi vet vilken "typ" av namn som är gångbara...
Hur länge gick du med tjejerna...?