• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Missvampiria
    MinGu skrev 2010-04-10 16:23:12 följande:
    Waersta - får vi gissa på dig också...? Börjar ju bli dags det med... För om vi får det så gissar jag;Tjej BF +3, och hon ska inte heta Kerstin! Jag måste handla lite av dig, ett par mössor och en tröja. Hämtade ut kläderna idag och insåg att jag måste ha mer... Magnus bara suckade och sa att ska du beställa kan du lika gärna beställa lite mer...! Just vad jag ville höra... Kurbitsmössan är skitsnygg och jag måste ha en själv, Ingrid passade skitbra i sin...Vagnen är grymt snygg, särskilt färgen...!! Får jag kanske ta över liggdelen när Inte-Kerstin växt ur den...?
    Åh den mössan kollade jag också på till mig själv, den är ju supersnygg!

Bea: Jag gissar på tjej, BF+5
    Vagnen var fin, men för egen del är jag inte så förtjust i dom 3-hjuliga.
    Hoppas du och Pia håller koll på vad vi gissat på nu så vi vet vem som vinner
    ~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • minlie

Bea: Ja, vad har hänt? Det får vi styra upp

MissV: Den är super stabil och allt. Var också emot 3-hjulingar först eftersom man tror att dom ska vara lätta att tippa osv men UJ är super rejäl och stabil! Stora hjul som gör det perfekt för långa raska promenader Fått jätte bra i tester också!

Bea: Jag gissar på pojke på BF dagen!

Nelly 07 ♥
  • MinGu

Håller med Miss V ang 3-hjuliga vagnar, men Bea har lovat mig att få provköra hennes sedan så jag kanske får omvärdera. Gillar dock min superrejäla Emmaljunga starkt, den håller i alla väder och är grym i oländig terräng, hårt testad vill jag lova... Dessutom har den stora liggdelen var ovärderlig i vinter då det gått åt en del extra värmande, Gustav får fortfarande gott och väl plats i den även om jag nu bytt till sittdel. Min kille börjar bli stor!

Det jag gillade med Beas vagn var främst färgen, skitläcker!

Pias Bebis:

Minlie BF -1 Pojke
    Hanna BF +2 Pojke
    MissV BF +8 Pojke

Beas Bebis:

Hanna BF +3 ändrar till Pojke...

• MinGu
    Pias Bebis:

Minlie BF -1 Pojke
    Hanna BF +2 Pojke
    Bea BF +6 Pojke
    MissV BF +8 Pojke

Beas Bebis:

Hanna BF +3 ändrar till Pojke...
  • minlie

Jag ska också få provköra, så det så Fast mest för bebis skull.. gud vad mysigt! Vill ha!

Hade en Emmaljunga City Cross som första vagn och var TOK nöjda med den, super smidig. UJ hade vi som andra sittvagn då vi tyckte att Emmaljungan vart lite för klumpig. Emmaljungan har vi såklart sparat men tyvärr sålt UJ sittvagnen. Har bara en Brio sitty nu eftersom lillan typ aldrig åker vagn. Har den med om man går långa promenader utifall att. Annars är det mest cykeln som ska användas, antigen hennes egna eller åka med på min :)

Tro mig Hanna, du kommer ÄLSKA den vagnen trots att det är 3 hjuling {#lang_emotions_dreamer} Hade ju en karl som också var lite emot vagn köpet men sen tok älskade han den också!

Nelly 07 ♥
  • minlie
    Pias Bebis:

Minlie BF -1 Pojke
    Hanna BF +2 Pojke
    Bea BF +6 Pojke
    MissV BF +8 Pojke

Beas Bebis:

Hanna BF +3 Pojke
    Minlie: BF Pojke
    Nelly 07 ♥
  • Waersta

Haha, Ni är ju underbara!

Den som vinner kan få provköra först.
    Kanske skulle lotta ut en åtråvärd mössa till vinnaren? Verkar som om de är populära.

Jag tror själv att det blir en pojke. Mår exakt som jag gjorde när jag väntade grabbarna, prima alltså.

Om någon är intresserad av tillverkningsdatum och grejer så vet jag allt, näst intill klockslag och "sätt". *flinar* Karln bodde ju i Malmö då och just "denna" helg var vi hos hans föräldrar.. Resten kan vi ta någon annan gång. {#lang_emotions_innocent}

• Pia J
    Pias Bebis:

Minlie BF -1 Pojke
    Hanna BF +2 Pojke
    Bea BF +6 Pojke
    MissV BF +8 Pojke

Beas Bebis:

Hanna BF +3 Pojke
    Minlie: BF Pojke
    Pia J BF -4  Flicka Kerstin

Hello idag har vi kalasat järnet, imorrn blir det mer. Nina har fått så mkt fina kläder,leksaker och pyssel.

Jag gick över 14 dagar med Nina och 6 dagar med Ronja, och jag har INTE mått likadant denna gång. dvs jag har inte kräkits en miljard gånger per dygn i 3 månader.

Vagnen var schysst! Och vikket kap! Dock så efter att ha haft en trehjuling så funka inte den sååå bra för mina behov...alltså typ parker och skogar och snår med hundarna.
    Jag har testat på UJ de är jätte stabila. Men pga 3 hjul så blir det inte så framkomliga i terrängen :-P
    shit happens
  • minlie

Tillverkningsdetaljer/datum är altid välkommet
    Här vet jag inte ens om vi hann försöka innan man var på tjocken! Snabbt gick det {#lang_emotions_dreamer}

Tyckte UJ var toppen, dels att man kunde ställa framhjulet så den gick framåt som en "vanlig vagn" och sen ha den olåst så hjulet var svängbart, perfekt på snabba promender här utåt landet med grusvägar osv.
    Så för oss blir det helt klart en sån, iallafall sittdelen, eftersom vi har kvar Emmaljungan!

Frost ute.. brrrr.

Idag blir det kalas hela dagen, bästa mamma fyller år!

Nelly 07 ♥
  • MinGu

Mössa vore ett klockrent pris till vinnaren Bea, en kurbits strl 3, tack... Nu hinner jag nog köpa en innan,  ska bara vänta på att Viggo får prova sin Gamla-Bilarmössa innan jag bestämmer vilken storlek jag ska beställa till Gustav...

Tillverkningsdetaljer...? Nä...tack, jag klarar mig bra ändå...

Ser ut att bli en finfin dag, bra det, då blir det utefix här!

Svar på tråden ***Hallsberg***