***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Jag gissar på en pojke, 8 dagar efter BF, det blir väl den 10 juni då?
Idag har vi haft en hel förmiddag på Öppna förskolan. Åt lunch där också, lyx när man slipper laga själv
Imorgon blir det Lek och Buslandet med 2 tjejkompisar och deras söner som är i Neos ålder. Småbarnen får stanna hemma med sina pappor ![]()
har grillat ikväll. Mums säger jag bara.
Missv- uuuf, 8 dagar över... hualigen :-P
Gött med lagat!
Grillat is the shit! Gud vad gott.. måste det bli här också någon dag snart
Snart firar jag och älsklingen 6 år!
Tiden går fort när man har kul
Känns som igår vi började dejta!
Jag vet iallafall vem som har bäst smak när det gäller barnvagn!! *flina*
Vill också handla vagn!! Får tusan bli en knodd till någon gång hihi
Trevlig helg!
Pia: Jag satsar på BF -1 och en pojke! (har jag gissat förut så.. jaaaaa, gissar på detta ![]()
Jag tror på kille, i närheten av BF, -2 - +2, man får väl gardera sig...?
(Blir det inte en kille så tror jag på tjej...)
Nä, jag säger kille BF + 2 och han ska heta James !!
Jag gick över 9 dagar med Ingrid och 2 med Gustav, nästa gång tänker jag pricka BF...
I går var vi och handlade en cykel till Ingrid, en rosa. Ingrid och jag hade kollat ut en snygg röd cykel men det fanns ingen så pappan fick bestämma, det blev rosa... Ingrid tyckte det var ok så det är ju huvudsaken. Hon ska få den i födelsedagspresent, hon fyller 3 år snart min lilla tös!
Köpte dessutom klinkers till köksgolvet så snart kanske vi kan komma igång med renoveringen där...
Ikväll ska jag ha lite vänner här på middag, våra karlar ska ut och roa sig. Nu är det visst städning på schemat och sedan blir det shopping. Var är solen...???
Minlie: Ja, eller hur! Den verkar grym.
Tyvärr har jag ju inte fått hem vagnen än, blev skapligt nervös idag när tjejen som ska hämta den ringde och sa att hon inte fick tag i säljare.
Men jag fick fatt i henne och snart finns vagnen iaf lite närmare mig.
Den ligger fortfarande kvar på blocket, ta en titt: http://www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle_Vagn_26745362.htm?ca=8&w=3
Gott med grillat och kul med årsdagar och cykelinköp!
Jag har ägnat lördagen åt jobb, varit till Eskilstuna en sväng och träffat ett gäng säljare. Ikväll ska vi till Lerbäck på farsen som går där just nu.
Pia: Jag tror Du får en pöjk bf+6.
Waersta - får vi gissa på dig också...? Börjar ju bli dags det med... För om vi får det så gissar jag;
Tjej BF +3, och hon ska inte heta Kerstin!
Jag måste handla lite av dig, ett par mössor och en tröja. Hämtade ut kläderna idag och insåg att jag måste ha mer... Magnus bara suckade och sa att ska du beställa kan du lika gärna beställa lite mer...! Just vad jag ville höra...
Kurbitsmössan är skitsnygg och jag måste ha en själv, Ingrid passade skitbra i sin...
Vagnen är grymt snygg, särskilt färgen...!! Får jag kanske ta över liggdelen när Inte-Kerstin växt ur den...?
Vagnen är grym!!
Finns bilder på den vi hade i mitt bildgalleri om någon vill se.. är såld på dom vagnarna så det blir helt klart en sån nästa gång, och då även liggdelen! Längtar redan
Måste också handla.. är nog första gången jag inte handlat samma vecka som kollektionen släppts
haha måste vara något allvarligt fel *flina*
Hanna: Ok, när Cloetta och syskonet Karamellkungen växt ur vagnen kan Du säkert få låna vagnen.
Nu blir ju jag supernyfiken på vad det är för sort egentligen, har inte funderat så mycket på det faktiskt mer än, "det blir vad det blir".
Kul att kläderna blev bra! Jag tycker som Magnus.
Minlie: Ja, va tusan är det här? *skrattar*