• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • planerat09

Jo så sant så att det förekommer massa fylla, men jag pratar bara för mig. Att jag kan roa mig utan att vara apradar!

Tyvärr kan inte många det. Fattar inte varför?! Om man är rädd att vara sig själv bland folk eller vad det är?!
    Jag skulle skämmas dagen efter och speciellt i detta lilla samhälle där alla känner alla och ryktena sprids som löpeld. Om man gjorde något dumt i fyllan.
    Ännu omognare är det när folk skyller på att man var för full att man inte kommer ihåg det man gjorde dagen innan.
    Då ska man inte dricka om man inte kan behärska sig!

Nu påstår jag inte att jag är guds bästa. Jag har gjort mina tabbar också i mina yngre år, men jag har även vuxit upp och förstått mig på vett och etikett idag.

• minlie

Önskar GLAD PÅSK!! {#lang_emotions_sunny}

Nu ska vi snart ut och påska. Har världens sötaste påskakärring här hemma {#lang_emotions_heart}
    Sen blir det äggjakt efter påskharens ägg, påskbord och fika hos bästa mamma och pappa ikväll!

Nelly 07 ♥
  • Pia J

har ägnat dagen åt mat med nära och kära Gott gott!!

Imorrn ska det fixas lite här hemma, sen ska barnen event sova hos mamma å pappa, de bestämde det lite löst idag Och Robban ska på bio. Och så kanske bror skulle komma hit å kolla på en film, najs najs.

shit happens
  • planerat09

Lite sen Glad påsk på er!{#lang_emotions_laughing}

Hör har det varit full rulle hela dagen. Barnen har varit påskakärringar. De var ett helt gäng som gick. Kom hem med typ 5 kg godis..Blää spyr bara jag ser påsarna!{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_wink}
    Har även avnjutit påskens godaste påskmat. Höll på att sluta i katastrof. Självklart åkte jag på huvudvärk med illamående när jag skulle sätta igång att laga all mat. Som tur var släppte det lite innan gästerna kom. Maten fixade sambon. Så det blev lyckat till slut ändå. Puuhh! Det är typiskt att det händer något sånt när man har något inplanerat. Pinsamt om gästerna kom och de inte fick någon påskmat.{#lang_emotions_sealed}
    Det är tur att man är tillsammans med världens bästa kock! {#lang_emotions_wink}

Igår invigde vi årets första grillkväll. Helt perfekt!{#lang_emotions_sunny}
    Idag har det också varit helt underbart väder. Har massor av vårkänslor. Vi har varit ute nästan hela dagen. Både i går och idag. Måste ta vara på de härliga dagarna. Ska ju bli mulet och regn de kommande dagarna.

Ha en fortsatt trevlig påskafton. Här är inte dagen slut än! {#lang_emotions_wink} 

• Pia J

NU ÄR DET VÅR.

Jänkarn är ur gargaget Wiiieheeeh!

shit happens
  • minlie

woho, ja NU är det vår!!!
    varit ute HELA dagen i solen, kaffe och mellis ute det är grejer det {#lang_emotions_sunny}

Bytt till sommardäck på båda bilarna och tvättat och dammsugit! Och rensat rabatterna och fixat och donat!

Nelly 07 ♥
  • Pia J

har lite egentid nu på förmiddagen innan barnen kommer hem.
    Igår så medan de inte var hemma, tog jag en sopsäck och gick lös i deras rum. Hääärligt och få bort en massa trasiga prylar. -som är bra och ha... när man frågar..

och nu snöar det...tusan oxå.

shit happens
  • Ting75

Pia..det lät härligt med jänkarn:)..Våran står inne i garaget än så länge,,,känns som det är hög tid att ta en premiärtur,,får snacka meg gubben när jag kommer hem,,kanske lite kallt än å cabba ner men det går ju lika bra med taket på:)..

Oscar ville absolut inte bli målad i påsk,,,fick dit lite röda kinder och några svarta prickar,mer var det inte men han var så söt ändå:)blev ingen runda för honom mer än till mormor och morfar,

• planerat09

Tingeling!!

Nu är det verkligen superhärligt ute. Vi är ute hela dagarna nu.
    Man blir så pigg och glad av ljuset och lite värme.

Ha en bra dag!

Nu ska det lagas lite lunch.

Vad händer hos er andra då?!

• Pia J

hej svejs.... nu drar vi igång tråden igen!!
    kom igen tråååååden, kom igen!

Jag behöver mera namn till -bebislistan-
    Sen så har alla gissat på när och kön ännu?
    Go on make your bets.

idag följde ungarna med till MVC. Spännande tyckte dom, i alla fall när ajg fick eett stick i fingret...hähä

Bror har varit här i dag och hjälpt mig flytta möbler, akvarium och massa som jag bara får träliga sammandragningar av..om jag gör själv.. plus att mitt bäcken säger ifrån aningens...

Men nu är det jättefint på altanen! Som det ska i köket, och akvariet är på övervåningen.

OCH så var Robban med en bamse hög med massa skit till Tippen, sååå skönt att bli av med det.

shit happens
Svar på tråden ***Hallsberg***