***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Hej Hej!!
Sitter just nu och njuter av att inte göra ett skit och bara känna tystnaden.. ahhh!!
Har precis gjort köttbullar med potatis och kokta morötter. Så middagen är klar till gubben kommer hem.
Städat har jag också hunnit med. Inväntar nu bara att mamma ska komma.
Lillan sover så jag har lite "egentid" för stunden.
Ja livet är rätt bra härligt ibland!
Ha en bra fredagskväll!
Det ska iallafall jag ha. Har lyxlyx att ha barnen hemma över helgen och grädde på moset är väl att vi får besök av mor min. Inte var dag hon kommer. Typ 3 ggr om året. Fast det är väl lagom. Skulle bara bli "för mycket" annars. haha!
Marie- Så länge skulle inte jag kunna vara utan mamsen
Vi pratar typ två ggr per dag i tele, träffas iaf 4ggr i veckan.. hahaha! Bor 5 min i från varann.
Skönt med egentid!
Tina- ajdååå- hoppas du blir bättre..så kul är det ju inte med soppa heeela tin.. Du kan inte dricka nåt annat flytande, lite roligare :-P
Idag har jag varit till optikern i örebro. Gick bra bra..
Ikväll blir det lugna puckar här hemma.. sugen på nåt gott till kvällen.. får se va det kan bli!
Pia: Som mig då, skulle heller aldrig klara mig utan mammsen SÅ länge. Oh my god, skulle förmodligen avlida
Är en av mina bästa vänner och har så kul tillsammans plus att när man får barn själv så är närheten ovärderlig!
Skönt vi kunde byta helg Marie så barnen får träffa sin mormor lite mer än på dopet. Är ju som du skrev inte så ofta och jag har en pain i munnen som heter duga och inte allt för skoj just nu haha.
Har barnen tagit ledigt från skolan för eran Malmö resa än eller hur blir det till veckan?
Pia: Ja jag funderar på något starkare till kvällen
Fick just något lokal bedövningsmedel utskrivet att gurgla i, så kanske lir pizza ändå ikväll!
Nu ska jag njuta av lugnet en stund sen blir det måla, pärla och pussel skulle jag tro. Mammas sötis är inne i en pysslar period 
Tina- kan ju bara bli bra bedöövning i sköljet å så i det andra
Hoppas du kan få i dig pizza- den lär vara ganska längtad efter kan jag tro!! :-P
Igår var jag ju med Ronja på BVC för prat om hennes diarrér hon har väldigt ofta och som blivit värre nu på några månader. Så nu kände jag att det var dags att titta upp! Så de vägde och mätte henne, inget allvarligt hon hade inte gått ner något eller så. Men hon skulle prata med barnläkaren idag.
Och idag ringde hon tillbaka, så blodprov ska tas på måndag för gluten och laktos. Samt att vi ska utesluta laktos en månad nu på prov.
Känns skönt att de tog oss på allvar! Nu blir det bara lite omställning, med maten. ![]()
Pia: Vart varken något starkare eller pizza. F*n helt otroligt.. imorgon är det EN VECKA sen jag drack kaffe. Dom som känner mig vet att det är illa
Meeeen den som väntar på något gott! Är något lite bättre idag, inte mycket men är glad för det lilla! Kommer förmodligen dröja LÄNGE innan jag ens tittar åt soppa 
Skönt att dom tog Ronjas magbesvär på allvar. Vi har faktiskt än så länge (peppar peppar) bara positivt beötande på BVC, ja och MVC också. Har haft väldigt bra stöd och fått många bra svar.
Får hoppas dom hittar vad som är felet på hennes mage snart!
Älskar droppet från taket!!
mja snön kom där ja... men va blött det blir.. . skitabra väder när man har hundar.. weiieeeh!
Hejsan Hejsan!!
Jahaa... nu är både Sanna och sambon döpta. 
Allt blev jätte lyckat och kul att så många kom.
Så nu ska vi bara slappa resten av kvällen. 
Ha en trevlig kväll!
Wohoooo, vilken underbar morgon, solen tittar fram redan. Ser ut att bli en finare dag än blasket igår
Föresten, påskkläder till små. Någon som vet bra mönster eller vart det finns kit med färdigt utklädningspaket?
I gammelmormors eller farmors garderob, hittar man påskkläder. Så klaaart!
Där finns det blommigt, sjalar, rutigt och randigt i regnbågens alla färger
Bara å köra!