• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • planerat09

Tjaa!

I dag är det skärstorsdag och det innebär ju den årliga utgången till ishallen. Kanske ska svänga loss med sina lurviga.. {#lang_emotions_wink}
    Vi får se vad som händer.
    Någon mer som kanske ska ut?{#lang_emotions_tongue_out}

Ha en bra Torsdag. Det ska iallafall jag ha!

• Pia J

oj, det är nog hundra år sen jag var till ishallen...

Imorgon börjar mitt och barnens påsklov Jag ska lägga skolan åt sidan nästa vecka, å ta det lugnt.... (jepp, ja sa det....lugnt...)

Idag har jag gått 31 fulla veckor. Jisses, snart kommer ju bebis

och nu tittar sooooolen  fram HÄRLIGT!

GLAD PÅSK ALLA.

shit happens
  • minlie

Samma här, hundra år sen känns det som!
    Inte min musiksmak direkt men vi hade tänkt oss dit men dom vi skulle gått med, deras barnvakt var upptagen! Får se, bästa vännen vill ha med mig.. så är lite i valet och kvalet, då blir det ett tjejgäng utan karlar. Är sugen på en utekväll men Ishallen vetfan.. vi får helt enkelt se {#lang_emotions_dreamer}

Idag har vi kört en hel kärra tok proppad med skit till tippen, himla skönt att vår rensa!

Precis avklarat lax lunchen och nu ska jag fixa lite medans lillan sover, sen ska vi iväg och fika hos mamms och papps.

GLAD PÅSK!!!! {#lang_emotions_sunny}

Nelly 07 ♥
  • Catta80

läste på na.se att pga av skador på taket efter den hårda vintern  så är tydligen kvällens nattgala inställd i Ishallen......tur att man inte skulle dit då=)

• Donnis
    Catta80 skrev 2010-04-01 14:17:19 följande:
    läste på na.se att pga av skador på taket efter den hårda vintern  så är tydligen kvällens nattgala inställd i Ishallen......tur att man inte skulle dit då=)
    hahaha funkade det inet här
  • Donnis

herregud vad det skrivits om ishallen idag. jag tror jag avlider *ASG*

precis som att hbg skulle få besök av kungen eller dyl...

well well, känns gött att man är en av de få som vaknar pigg o glad imorrn o ingen dagen-efter-ångest

• minlie
    Donnis skrev 2010-04-01 22:47:22 följande:
    herregud vad det skrivits om ishallen idag. jag tror jag avlider *ASG*precis som att hbg skulle få besök av kungen eller dyl...well well, känns gött att man är en av de få som vaknar pigg o glad imorrn o ingen dagen-efter-ångest
    Håller helt med dig.. orka liksom? haha

*asg* du skriver jämt så kul Elin

Här blir det sängen strax efter en mysigt filmkväll och grekiskt från Sokrates. Helt klart mycket bättre än en dålig bakfylla efter en hel kväll/natt på ISHALLEN i Hallsberg.. HALLSBERG liksom!! 
    Nelly 07 ♥
  • Pia J

har aldrig haft någon dagen efter ångest.... nåååågonsin...va e det... :-P
    De gånger ja varit på ishallen så har det varit skoj. Men som sagt så var inte det direkt igår...

shit happens
  • planerat09

Öhh och vem säger att man måste supa arslet av sig för att man ska gå ut och roa sig lite?!

Själv klarar jag av att ha riktigt skoj utan alkohol. Jag är ingen nykterist, men jag kan vara mig själv och roa mig ändå. Många klarar inte av det utan att bli full och odräglig. Bara pinsamt!

Nu blev det ingen utgång för mig heller. eftersom sambon fick jobba extra i dag och stora tjejen ville inte sova borta.
    Mig gjorde det inget eftersom vi fick till en riktigt bra myskväll här hemma istället.
    Hoppas alla andra som var ute igår hade det trevligt. Har annars som tradition att gå ner till ishallen. Kul att träffa gamla och nya vänner, och få dansa lite taskig bugg.{#lang_emotions_wink}

Så utgången spar vi till bättre tillfälle.

Idag har vi varit på långpromenad. Så härligt att solen tittar fram och man känner att våren snart är här. iiipppii Vårkänslor i masssor!!

Ha en trevlig fredag!

• Donnis
    planerat09 skrev 2010-04-02 11:17:23 följande:
    Öhh och vem säger att man måste supa arslet av sig för att man ska gå ut och roa sig lite?!Själv klarar jag av att ha riktigt skoj utan alkohol. Jag är ingen nykterist, men jag kan vara mig själv och roa mig ändå. Många klarar inte av det utan att bli full och odräglig. Bara pinsamt!Nu blev det ingen utgång för mig heller. eftersom sambon fick jobba extra i dag och stora tjejen ville inte sova borta. Mig gjorde det inget eftersom vi fick till en riktigt bra myskväll här hemma istället.Hoppas alla andra som var ute igår hade det trevligt. Har annars som tradition att gå ner till ishallen. Kul att träffa gamla och nya vänner, och få dansa lite taskig bugg.Så utgången spar vi till bättre tillfälle.Idag har vi varit på långpromenad. Så härligt att solen tittar fram och man känner att våren snart är här. iiipppii Vårkänslor i masssor!!Ha en trevlig fredag!
    jo ishallen förknippar jag givetvis med tokfylla. de 2 ggr jag varit där samt det året jag jobba så var det just TOKfylla.

dessutom är det i stort sett samma folk som går dit som gick till cedars.
Svar på tråden ***Hallsberg***