• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Mino

Jag gick på första inskrivningsmötet v 10 och sedan fick jag en ny tid v 15 för att lyssna på hjärtljuden. Imorn är det RUL och nästa tid på MVC kommer jag att vara i 25 eller nåt liknande. Känns helt ok med regelbundenheten. Mitt första barn och visst har man behöv av att gå lite oftare då. Går ju och bär på en del frågor och oro.

I morn ska jag på RUL. Både spännande och nervöst. Längtar.....

Antar att RUL närmar sig för många nu?

• MariaOMarkus
    2små2stora skrev 2010-05-05 09:29:26 följande:
    jaa och sen som föräldrer då hormonerna flödar så blir man ju känslig och mer orolig. minns att jag grät när de la ner malou för solning. jag fattade ju ingenting :/ varför min lilla flicka skulle lilla där hela natten usch de va jobbigt.

SÅ jag hålelr verkligen med dig att sånt borde man informare alla föräldrar om. framförallt dom som får barn tidigt och behöver stanna på neo i veckor/dagar.
    Malou - Mi amor - Mi vida - BF Okt
  • misa85

Wee nu har vi vart på rul. Två små friska pojkar som växer precis som de ska :)

• MariaOMarkus

Grattis =)

• Idaar
    misa85 skrev 2010-05-05 19:53:14 följande:
    Wee nu har vi vart på rul. Två små friska pojkar som växer precis som de ska :)
    Roligt! Bara 4 dagar till mitt.
    Visste du att du skulle ha två? Grattis!
  • CarroW86

RUL gick jätte bra idag :).. Hjärtat slog som det skulle, nytt bf blev 5/10 istället för 6/10. Vi såg även en liten snopp så vi kommer att få en liten William :D

• MariaOMarkus
    CarroW86 skrev 2010-05-06 13:31:37 följande:
    RUL gick jätte bra idag :).. Hjärtat slog som det skulle, nytt bf blev 5/10 istället för 6/10. Vi såg även en liten snopp så vi kommer att få en liten William :D
    Grattis va kul :)
  • Meddelande borttaget
  • misa85
    Idaar skrev 2010-05-06 07:15:04 följande:
    Roligt! Bara 4 dagar till mitt. Visste du att du skulle ha två? Grattis!
    Spännande, snart får du också se! =)

ja, vi visste att det var två. Har vart på två vul och ett ul tidigare, fast det var sex veckor sedan sist så nu var de jättestora om man jmf :) Dessutom såg vi könen tydligt nu!
  • MariaOMarkus

heh då vet man lite vad man ska kolla efter på måndag,om man ser en liten snopp på ul {#lang_emotions_sunny}