BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
MammaAnna: Klart det går bra på fredag! Det är så häftigt att få se det lilla pyret där inne. Känns så mycker mer verkligt då
Hemi: Vad mysigt!! Jag känner inte så mycket ännu, men är bara i vecka 17. Känner små rörelser ibland och fisksprattel. Men inte mer än så
Puh, vilken foglossning! ![]()
Har nyss varit iväg på rul, allt såg fint ut men moderkakan satt i framvägg och låg precis ivägen för "utgången" så vi måste åka tillbaka om några veckor och se så att den dragit sig tillräckligt långt upp för att det ska kunna bli en vaginal förlossning.
Blev flyttad 2 dagar men det var åt rätt håll så istället för 17+4 blev det 17+6 =)
Måste bara berätta en liten anekdot från vårt bröllop i lördags..
Vi stod och diskuterade namn till vår kommande bebis. Det var jag, Daniels farbror och faster, min kusin och Daniels farfar. Vi har tänkt döpa vårt barn till samma namn som hans farfar om det blir en kille och det ska likna hans även om det blir en flicka. När jag berättar det så först tappar han hakan och sen säger han "då får det bli en tjej, vi kan ju inte ha två som heter som mig"!!! Dvs han själv och vår bebis. haha.. Han är så söt Daniels farfar!