• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Hemi21

Idag är 50% gjort av graviditeten, shit vad tiden går fort!

• Soffi83
    Hemi21 skrev 2010-05-16 08:12:36 följande:
    Idag är 50% gjort av graviditeten, shit vad tiden går fort!
    Väntar också på dessa 50%, nära nu. Får väl se efter onsdag vad för datum BM vill sätta.
  • jennygenie

Åh, tack Delphin, skönt att höra att man inte är ensam! :) Och tack för svar, drömmaromsmått.

Däremot undrar man ju när ens skepsis går över, men den kanske håller i sig tills förlossningen är över.

Skönt att känna sig välkommen, tack för mottagandet!

• Mino

Halva tiden avverkad igår. Skönt. Men har fortfarande inte känt bebis. Kostigt för på UL så rörde den sig som bara den. Jag kanske bara är en okänslig typ

• MariaOMarkus

Har du moderkakan fram ?..för isf känns de lite mindre :)

Malou - Mi amor - Mi vida - BF 10-10-10
  • Mabaja

Hej tjejer!

Nu är jag tillbaka efter ett fantastiskt bröllop! Enda negativa av vår dag är att mina fötter svullnade upp igår och har varit någon storlek större även idag!

Är det någon av er som känt av något sånt? Kom inte i mina skor idag så lite problematiskt har det varit och aj aj aj vad ont det gjort! =) Men det är det värt! Efter den dag vi hade igår!

Är i vecka 21 nu så halvvägs är passerat, dvs kortare tid kvar än jag gått här och räknat!! =) Det känns bra! =)

• Ella1986
    Mino skrev 2010-05-16 21:23:28 följande:
    Halva tiden avverkad igår. Skönt. Men har fortfarande inte känt bebis. Kostigt för på UL så rörde den sig som bara den. Jag kanske bara är en okänslig typ
    Inte jag heller - tror jag! Det bubblar till ibland, men så är det över. 
  • Lindsey
    Mamma till W skrev 2010-05-16 21:58:52 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag tillbaka efter ett fantastiskt bröllop! Enda negativa av vår dag är att mina fötter svullnade upp igår och har varit någon storlek större även idag! Är det någon av er som känt av något sånt? Kom inte i mina skor idag så lite problematiskt har det varit och aj aj aj vad ont det gjort! =) Men det är det värt! Efter den dag vi hade igår! Är i vecka 21 nu så halvvägs är passerat, dvs kortare tid kvar än jag gått här och räknat!! =) Det känns bra! =)
    Jag har haft ont i hälarna i flera veckor, alltså inte delen av hälen där man trampar, utan baksidan av foten om du förstår :P Det gör jätteont att gå så fort jag har ett par skor som har en kant över hälen, som typ alla skor har ju :P Vet inte vfr, det gör inte ont när jag trycker där men så fort jag har skor på mig! Det är båda hälarna och i alla mina skor och har aldrig haft så innan så är säker på att det har med graviditeten att göra.
  • Mabaja
    Lindsey skrev 2010-05-16 22:10:53 följande:
    Jag har haft ont i hälarna i flera veckor, alltså inte delen av hälen där man trampar, utan baksidan av foten om du förstår :P Det gör jätteont att gå så fort jag har ett par skor som har en kant över hälen, som typ alla skor har ju :P Vet inte vfr, det gör inte ont när jag trycker där men så fort jag har skor på mig! Det är båda hälarna och i alla mina skor och har aldrig haft så innan så är säker på att det har med graviditeten att göra.
    Skönt att jag inte är helt ensam med krämpor i fötterna! Du får flytta in i tofflor! =) På mig är det ovansidan som svullnat upp.. Ser ut som en pensionär när jag kollar mina fötter! =) men lite har gått ned sen inatt!
  • CarroW86
    Mamma till W skrev 2010-05-16 21:58:52 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag tillbaka efter ett fantastiskt bröllop! Enda negativa av vår dag är att mina fötter svullnade upp igår och har varit någon storlek större även idag! Är det någon av er som känt av något sånt? Kom inte i mina skor idag så lite problematiskt har det varit och aj aj aj vad ont det gjort! =) Men det är det värt! Efter den dag vi hade igår! Är i vecka 21 nu så halvvägs är passerat, dvs kortare tid kvar än jag gått här och räknat!! =) Det känns bra! =)
    När jag och sambon var och handlade lite kläder i lördags blev mina fötter så svullna att det slutade med att jag fick köpa mig ett par flipflop för att få plats i några skor :p.. Grattis till bröllopet :)