• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Lollinona

Imorgon ska jag på ultraljud och se/höra hjärtjuden på vår bebis för första gången. {#lang_emotions_smile} Är lite nervös inför det hela bara {#lang_emotions_embarassed}

• MariaOMarkus
    Lollinona skrev 2010-05-19 21:30:15 följande:
    Imorgon ska jag på ultraljud och se/höra hjärtjuden på vår bebis för första gången.  Är lite nervös inför det hela bara 
    Lycka till med UL imorgon :)
    Malou - Mi amor - Mi vida - BF 10-10-10
  • Meddelande borttaget
  • Soffi83
    MariaOMarkus skrev 2010-05-19 19:16:37 följande:
    Skönt att allt såg bra ut ligger du en dag efter mig,har bf 10e okt
    Tänker nog satsa på 10:e. mycket roligare datum hihi
  • 2små2stora
    Familjen Rockström skrev 2010-05-20 07:21:09 följande:
    hej alla. jag var på UL i tisdags och fick reda på att det är en flicka till i magen. jag kan inte låta bli att vara besviken. men samtidigt så är jag så ledsen att kan känner så. jag hoppades så mycket på en liten pojke :( fy vad jag känner mig som en dålig människa för att jag känner såhär! jag borde ju bara vara glad att barnet är friskt och att allt såg bra ut inte vad det är för kön. är det någon som har något bra råd till mig?
    Tilllåt dig att sörja den pojke du önskade dig ett litet tag. Sedan kommer du att kunna glädja dig åt din lilla flicka.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Soffi83
    Familjen Rockström skrev 2010-05-20 07:21:09 följande:
    hej alla. jag var på UL i tisdags och fick reda på att det är en flicka till i magen. jag kan inte låta bli att vara besviken. men samtidigt så är jag så ledsen att kan känner så. jag hoppades så mycket på en liten pojke :( fy vad jag känner mig som en dålig människa för att jag känner såhär! jag borde ju bara vara glad att barnet är friskt och att allt såg bra ut inte vad det är för kön.är det någon som har något bra råd till mig?
    Tror de flesta gärna vill ha en av varje.
    Se det så här, hon kommer kunna ärva storasysters kläder och annat :)
  • 2små2stora

Vi hoppas på en liten flicka till. Så vi kommer att göra ett köns-UL för att få veta i tid innan. Då har vi båda tid till att bearbeta och sedan kunna glädja oss åt gossen om det skulle vara så. Vi har 2 pojkar och 1 flicka.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • MariaOMarkus
    Soffi83 skrev 2010-05-20 07:23:59 följande:
    Tänker nog satsa på 10:e. mycket roligare datum hihi
    heeh åte rbra de,jag försöker statsa på de datumet oxå slipper jag gå över
    Malou - Mi amor - Mi vida - BF 10-10-10
  • IdaVi

Mabaja: Vad fina ni var! Ser ut att ha varit en strålande dag, som gjort för ett bröllop

Familjen Rockström: Tror också du kommer komma över besvikelsen snart. Det kan ju bli som en chock när man är inställd på det ena och får veta det andra

Den 2:e juni är det RUL för min del. Jag vill inte veta könet, och de tar inte heller reda på det i mitt landsting. Men skulle jag se något som sticker ut så är det ju helt ok ändå. Men det är inget vi kommer fråga om iaf

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Soffi83
    MariaOMarkus skrev 2010-05-20 08:38:25 följande:
    heeh åte rbra de,jag försöker statsa på de datumet oxå slipper jag gå över
    För min del så kan det gärna bli 11/10 med. Vi förlovade oss nämligen det datumet :)