BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Lena74...Verkar som man har ett tag på sig att skylla på saker hihi
Hemi...Så kul, hoppas jag med får göra det nästa vecka hos BM. I Lenas fall verkar det ju stämma att det blir en tjej om det är över 140 slag/min
Hemi: Vad skönt för dig! Här får man inte börja förrän vecka 25, och med sommaruppehåll osv så blir det nån gång i augusti för min del. Annars är det bara att försöka använda bältet
Soffi: Ja, det är perfekt!! ![]()
Vad avis jag blir på er tjejer som har bm inbokat redan nu... Själv får jag komma dit först dagen innan vecka 27! Jag har klagat till min bm om att jag tycker att det är dåligt att jag först ska på inskrivning i vecka 11 och sen vänta tills dagen innan jag går in i vecka 27!
och angående fogar så får man bara ett nr att beställa ett bälte ifrån.. Sjukgymnasten de använder har tagit sommarlov så nån sån finns inte i min närhet! Så jag ska göra som min bm säger "gör det som gör mindre ont, och undvik det som gör jätteont".. ja det var ju en gräns det oxå.. med andra ord kan jag göra allt!
Jag ska till BM dagen innan jag går in i v.25
Igår var vi på UL, blev tillbaka flyttad två veckor men fick en ny tid för UL om tre veckor.
Helt underbart att få se den lill*, att det finns nån där inne som sprattlar runt och har det bra. Med MF i bagaget lugnade det en hel del med nerver, så nu ska jag försöka njuta av den här graviditeten.
Fick med en bild rakt frammifrån på ansiktet (galleri) så nu har vi något att titta på tills det är dags nästa gång.