BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Var iväg på VUL idag och fick se pytteliten för "andra" gången, fast första gången var den ju bara ett litet ägg men det är kul att ha till bebisboken "här är du som ägg" =)
Hjärtat pickade på jätte fint så nu kan vi slappna av lite lätt här hemma och försöka ta oss igenom tiden av spyor óch illamående.. 
La in en bild i mitt galleri om någon är intresserad =)
Mått illa till och från nu under em. Stod och gjorde mat och kände att får jag inte äta snart så kräker jag här och nu.
Jag har min trötthet som det "jobbiga" vet inte vad jag ska göra åt det?
Pumsig: Än kan jag äta vad jag känner för men under första gravidteten hade jag som dig. Kunde inte äta kött klarade inte ens av mjukost med skinka i :-P Blev näst intill vegiterian var bara kyckling som funka.
Pizza kunde jag inte äta och tog nästan 1 år till efter han föddes tills jag kunde äta det igen.
Taryn - Jag har precis lika dant, ligger och är super varm. Sambon tror att jag är sjuk men mår ju som vanligt. Super knäppt är det!
Till något annat, finns det någon som har mycket huvudvärk?
Jag har alltid haft lätt för huvudvärk i hela mitt liv plus migrän. Men nu sen graviditeten har jag fått en speciell huvudvärk som inte går att förklara, typ som molande huvudvärk. Men den kommer iallafall på morgonen och håller i sig hela dagen och mot kvällen börjar jag må illa och bara ligger och kräker hela tiden!
Detta har hänt ungefär 5 ggr och jag är i v.10 nu.
Jag har rationaliserat bort allt jobbigt håret sätts upp i en tofs
måste ha håret uppsatt på jobbet så det är enklast så.
Mitt illamående har blivit värre denna vecka ![]()
he tjejer! hru e de med er alla... här e allt bara finfint.. =) ska minsann på inskrivning imorn, de ska bli spännande.. börjar kännas att de e på riktigt nu... =)
kramkram