• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma

Grattis till 9 år!!! Låter supermysigt!

Längtar till den 20:e när vi ska få lite egentid! Jag har, tro det eller är, inte sagt något än. MEN har varit ytterst nära massor av gånger. {#lang_emotions_tongue_out}

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-02-04 12:21:02 följande:
    Kramar till er som behöver!!Jag känner mig lite ledsen nu, men mina "problem" är långt ifrån så jobbiga som era. Var på öppna förskolan nyss och det var inte så många där. De som var där pratade mest med varandra och jag försökte verkligen att hänga med och flika in lite jag med här och var. Ibland hörde dem inte och hur dum känner man sig inte då, sitta där och prata för sig själv Nu ska vi snart på Föräldra gruppen genom bvc men jag har egentligen ingen vidare lust med det. Sen ska Ida vägas och mätas så jag är nog inte hemma innan kl 5. Lång dag och jag har redan ont i huvudet. Igår var vi ute hela kvällen, barnen lekte i en stor snöhög som Jimmie fixat. Gick upp till toppen och åkte pulka därifrån. Ida sov i vagnen i 3h och jag skottade snö runt huset ner till källaren och vidare bort till ladan. När det är för kallt eldar vi och då är det inte kul att plumsa i snö med famnen full med ved.
    Jag förstår hur du känner dig, har samma problem... *kram*
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Leos och Vincents mamma
    LitenBlomma skrev 2010-02-04 12:53:01 följande:
    Var det en pik eller  Varför är det så att folk känner att de är färdiga och är sååå nöjda och verkligen inte vill börja om igen. Har man, som mamma, inte alltid ett litet litet sug efter bebislukt eller yttepyttebebiskläder eller är det så att när man har det suget så vill man ha en till?
    Haha, nej, varför skulle det vara en pik?
    Du har väl inte 20 ungar
    Jag menar bara att mitt sug kommer finnas där när jag är 40 oxå, men jag kan ju inte skaffa 100 ungar bara därför.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Jag har tack och lov aldrig haft det problemet på ÖF. Även fast jag kan vara blyg ibland..men här pratar alla med alla.

• LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-04 13:06:01 följande:
    Haha, nej, varför skulle det vara en pik?Du har väl inte 20 ungar Jag menar bara att mitt sug kommer finnas där när jag är 40 oxå, men jag kan ju inte skaffa 100 ungar bara därför.
    Nä men i den här takten lär vi väl snart ha det

Min gräns går vid 4 så den sista vill jag spara lite på. En bebis att längta efter så att säga
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon

LitenBlomma: Vet exakt hur du kände dig, är samma här. Efter ett par gånger här fick man iaf vara med på small talket... Hoppas humöret blev bättre och föräldrargruppen var roligare!

LoVm: Grattis till 9 år!
    Movieprincess: Var är du?! Hur gick det?!
  • Agamemnon

Min pappa andas själv igen och inte bara det, idag när jag var där blev han flyttad från intensiven till infektionsavdelningen. En läkare kallade det "mirakulöst", ingen hade trott att han, om han överhuvudtaget återhämtar sig, återhämtar sig så fort. Han har naturligtvis fortfarande lunginflammation och allt men det är inte längre livshotande. Jag var där halva dagen och även om han var trött och delvis förvirrad så hade vi jättekul. Han skällde på mig för att jag kom utan Olivia så maken fick hämta henne från dagis och köra in henne.

• Movieprincess

Agamemnon: Åh va kul! Va glad jag blir av att läsa Din pappa är en riktig kämpe!!

Jo jag är här men det har varit en lång dag idag... snöoväder också!
    Om gårdagen kändes hopplös så är den här dagen sååå mkt bättre!! Det hjälpte verkligen att få se den lilla där inne, nu känner jag att jag kan klara det här med diabetesen och allt. Det är föresten en liten tjej som bor där inne det hade vi aldrig trott!! Hade ju redan namnet klart och allt så det blev en liten chock!
    Sambon ville genast iväg och köpa lite rosa kläder efter 4 pojkar är han helt lyrisk över en tjej! Vi som var såå inställda på pojke!

LitenBlomma: Känner igen mej precis i det du skriver, så är det här också. Inget kul allas! *kramar* Hoppas resten av dagen blev bättre!!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
    Movieprincess skrev 2010-02-04 22:09:21 följande:
    Agamemnon: Åh va kul! Va glad jag blir av att läsa Din pappa är en riktig kämpe!! Jo jag är här men det har varit en lång dag idag... snöoväder också! Om gårdagen kändes hopplös så är den här dagen sååå mkt bättre!! Det hjälpte verkligen att få se den lilla där inne, nu känner jag att jag kan klara det här med diabetesen och allt. Det är föresten en liten tjej som bor där inne det hade vi aldrig trott!! Hade ju redan namnet klart och allt så det blev en liten chock! Sambon ville genast iväg och köpa lite rosa kläder efter 4 pojkar är han helt lyrisk över en tjej! Vi som var såå inställda på pojke!LitenBlomma: Känner igen mej precis i det du skriver, så är det här också. Inget kul allas! *kramar* Hoppas resten av dagen blev bättre!!
    Gud vad kul med en tjej *avis*!
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9