Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Grattis till 9 år!!! Låter supermysigt!
Längtar till den 20:e när vi ska få lite egentid! Jag har, tro det eller är, inte sagt något än. MEN har varit ytterst nära massor av gånger.
Jag har tack och lov aldrig haft det problemet på ÖF. Även fast jag kan vara blyg ibland..men här pratar alla med alla.
LitenBlomma: Vet exakt hur du kände dig, är samma här. Efter ett par gånger här fick man iaf vara med på small talket... Hoppas humöret blev bättre och föräldrargruppen var roligare!
Min pappa andas själv igen och inte bara det, idag när jag var där blev han flyttad från intensiven till infektionsavdelningen. En läkare kallade det "mirakulöst", ingen hade trott att han, om han överhuvudtaget återhämtar sig, återhämtar sig så fort. Han har naturligtvis fortfarande lunginflammation och allt men det är inte längre livshotande. Jag var där halva dagen och även om han var trött och delvis förvirrad så hade vi jättekul. Han skällde på mig för att jag kom utan Olivia så maken fick hämta henne från dagis och köra in henne.
Agamemnon: Åh va kul! Va glad jag blir av att läsa Din pappa är en riktig kämpe!!
Jo jag är här men det har varit en lång dag idag... snöoväder också!
Om gårdagen kändes hopplös så är den här dagen sååå mkt bättre!! Det hjälpte verkligen att få se den lilla där inne, nu känner jag att jag kan klara det här med diabetesen och allt. Det är föresten en liten tjej som bor där inne det hade vi aldrig trott!! Hade ju redan namnet klart och allt så det blev en liten chock!
Sambon ville genast iväg och köpa lite rosa kläder efter 4 pojkar är han helt lyrisk över en tjej! Vi som var såå inställda på pojke!
LitenBlomma: Känner igen mej precis i det du skriver, så är det här också. Inget kul allas! *kramar* Hoppas resten av dagen blev bättre!!
Movieprincess: Tack! Och grattis!! En liten tjej, vad härligt!!