Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Tack igen tjejer! Infektionsvärdena är fortfarande skyhöga och han är fortfarande nedsövd och kommer att förbli det ett tag. Jag fattar inte, hur detta kunde hända! Han är på sjukhuset varje dag och får strålning, han går till njurmedicin minst en gång i veckan och lämnar prover, de har sett honom hosta en bra tid nu - reagerar man inte på att en patient med så nedsatt immunförsvar kanske skulle kollas upp?! Jo, i fredags fick han hostmedicin, DET hjälpte ju! Jävla ignoranta nötter!
Kramar 
och tekoppen
Jaha nu har jag åkt på graviditets diabetes
fick lära mej stick mej själv idag...jag som har sån ångest bara nån nämner nålar! Men jag fixade det och känner mej lite stolt faktiskt! Nu blir det till att äta rätt så jag slipper insulin! Puh vilken dag!!
Ok, det var inge fel på bilen. Antagligen bara kylan som gjorde att den surade lite
Fastnade när jag skulle köra Ludde till skolan imorse. Som tur var såg en gubbe, som hjälpte grannen att skotta snö, när jag gasade för fullt för att komma ur snön. Jag skottade snön vid hjulen och han puttade på. Tänk att det finns så snälla människor