Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Nu är det allvar med viktnedgång. väger 79.5 och har 39.2% kroppsfett. Jag bör ligga mellan 21-33% Imorgon börjar allvaret... inger godis, kakor mm... shit.... men det blir värt det i slutändan!!!
På tal om kropp och vikt, jag fick sånt sug efter en till bebis idag. När kommer man att känna sig nöjd tror ni?
Movieprincess- Jobbigt med diabetesen.Hoppas att det blir bättre!
Jättekram från mig.
Agamemnon- Jag skickar även en massa kramar till dig.
Stå på er angående sjukvården.
De har gjort en hel del fel med min svärmor också som nyligen gick bort.
Utredning på gång så vi fårsevad de säger.
Hoppas att din pappa slipper respiratorn snart!!!
I morgon är svärmors begravning.
Det kommer att bli urjobbigt!
LitenBlomma: Skönt att det inte var något "allvarligt" med bilen. Inte bara vi som får vinterkrämpor tydligen.
Kramar till er som behöver!!
Jag känner mig lite ledsen nu, men mina "problem" är långt ifrån så jobbiga som era. Var på öppna förskolan nyss och det var inte så många där. De som var där pratade mest med varandra och jag försökte verkligen att hänga med och flika in lite jag med här och var. Ibland hörde dem inte och hur dum känner man sig inte då, sitta där och prata för sig själv
Nu ska vi snart på Föräldra gruppen genom bvc men jag har egentligen ingen vidare lust med det. Sen ska Ida vägas och mätas så jag är nog inte hemma innan kl 5. Lång dag och jag har redan ont i huvudet.
Igår var vi ute hela kvällen, barnen lekte i en stor snöhög som Jimmie fixat. Gick upp till toppen och åkte pulka därifrån. Ida sov i vagnen i 3h och jag skottade snö runt huset ner till källaren och vidare bort till ladan. När det är för kallt eldar vi och då är det inte kul att plumsa i snö med famnen full med ved.
Igår hade jag och sambon en mysig kväll, vi lagade och åt mat i lugn och ro när barnen hade somnat och fick prata utan att bli störda Vi firade 9 år igår
Ang bebislängtan så tror jag för min del att den alltid kommer vara där, men man kan ju inte producera hur mycket barn som helst bara för man har en bebislängtan