Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Usch jag har med största sannolikhet blivit matförgiftad!
Av pizzan jag åt igår..
Jag har haft 12 timmar från helvetet här! Började inatt vid 12 tiden, jag hade sjukt ont i magen med värsta kramperna, jag trodde på alllvar att jag skulle dö.
Rusade till toan och fick sitta där ett bra tag och det kom från båda ändar, sen har det hållt på så fram till nu..eller jag spydde iofs bara två ggr men från andra hållet har det kommit desto mer..sorry
Har haft såå ont i magen och bara kunnat ligga på ett sätt för att kunna sova någorlunda, så imorse fick sambon lämna barnen på dagis och han hämtar oxå.
Nu 12 timmar senare så känner jag mig liite bättre *peppar peppar*
Kan sitta upp iaf..ska försöka plugga lite nu..
Förresten, för er som inte följer min blogg
, IKEA har barnvecka denna vecka (erbjudanden, aktiviteter,...). Kanske någon annan som är intresserad av att åka dit en sväng (och inte har 30 mil till nästa varuhus). Jag funderar på att ta med mig Oliven dit en sväng på onsdag men vi får se om jag orkar.
Nu har jag varit på Coop.. Tog mig typ 1 timme fram och tillbaka inkl den tid det tog att posta paket och handla ramlösa till mig..Lit små varm nu...
Oskar sov 1½ timme utan blöja och UTAN att kissa på sig =) Sen åt han mat i lugn o ro innan han kissade på toaletten *STOLT*