Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Åh meh gårdagens test på morgon urin
Och dagens taget lite senare på dagen...
Dessutom ganska ordentliga känningar i sidan idag igen..
Åh meh gårdagens test på morgon urin
Jag pratade med gyn förut då jag fick skitont i sidan igen. Hon menade på att kroppen ska juh komma igång igen med så man vet juh aldrig hur den beter sig då, när jag frågade om man kunde få blödningar flera gånger efter sprutan. Det måste väl vara en blödning ut i buken eftersom det gör så satans ont? Kan man få så här sabla ont av ÄL alltså??? Fick rådet att ta alvedon och ipren och köra med värme. Hade bara alvedon och de hjälpte inget så tog en tramadol jag hade hemma och det hjälpte så jag kan röra mig igen iaf.
"Ring igen om det blir värre" verkar vara standardsvaret. Inte mycket det kan ge några säkra svar på känns det som...
Det var de jag pratade med.. så får väl avvakta och se. Det är oki nu på tabletten iaf. De har inte sett något på mina ul förutom sist då då de såg vätska runt livmodern. Blir det inte värre än så här står jag ut till onsdag när det är nytt blodprov.
Bor 1,5 mil utanför stan.
Att det ska vara så svårt att bara bli av med skräpet och kunna få ordentliga svar på frågor och funderingar man har.
Blir frustrerad och terroriserar er istället sorry
Det är lite jobbigt med många gravida runt om med så ville så gärna NU.
Det är lite lugnare nu. Drar inte lika mycket så avvaktar. Tack snälla ni för omtanken
Det svåraste symptomet att lindra tror jag ändå är frustrationen... Känns som man blir nästan besatt bara för att man inte kan göra ett jota just nu mer än att vänta suck. Någon mer som känt så?
Wilmis07 - håller tummarna för dig med. Tack för dina svar kram :)
Det var inte riktigt såhär det skulle bli när man började planera.. Inte kunde man tro att allt kunde bli så invecklat. Jag tänkte att när man väl har ett plus på Stickan är allt klappat och klart dags för planering av nästa.
Blir så ledsen för er skull som kämpat länge och haft så mycket problem.. Kan inte ens föreställa mig hur påfrestande och svårt en del av er haft och har det.
Jag hoppas verkligen det blir eran tur med. Kramar