Österlenska skrev 2014-01-23 19:11:06 följande:
Två år sen mitt utomkveds och ingen ny graviditet än. Men nu har jag mellanblödning och är så orolig så jag knappt tänker på annat. Ringde gyn idag och jag har en tid sen innan lite senare i februari. Hon tyckte jag kunde vänta. Samma gamla visa: Får du ont eller störtblöder så hör av dig.
Tänk om det är ännu ett X?! Orkar jag det? Vad görs då? Fick cellgift förra gången så kanske det blir op. Gått ner drygt 20 kg sen mitt förra X. Hoppas på mirakel...
Hej Österlenska. Kommer ihåg dig, jag fick mitt senaste samtidigt som dig och har inte heller blivit gravid ännu. Kommer göra vår 1a ivf nästa vecka, så jag hoppas ännu.
Hoppas sååå att du verkligen är gravid och att det sitter rätt!!! Har du fått vara och kolla ännu??? Ja, mycket lite är värre än väntan i ovisshet..

..."ont och störtblöder" ja, så säger de alltid, men då är det ju "försent" redan

,,,Vi blir verkligen hårt prövade i vår barnlängtan,,
Båda mina sidor är ju förstörda, så jag slipper oroa mig för X längre, jag kan ju inte bli befruktad naturligt alls och på det sättet är det faktiskt skönt, men jag kommer ihåg tydligt hur det var!!
Önskar så att det gått bra för dig, hoppas du skriver här..
Fantastiskt med de 20 kilona, vilken bedrift! Stort Grattis till det