Lappgeten skrev 2014-01-30 09:52:52 följande:
Den 7/1 föddes äntligen våran lilla Rut. Nio dagar över tiden och fyra år efter första utomkvedet.
Det mesta känns fortfarande ganska overkligt men vi är otroligt glada över vår dotter.
Vad tråkigt att det är så många nya i tråden, hoppas ni får bra hjälp och snart får ert efterlängtade barn. Jag har haft jättestort stöd av tråden och tyvärr är jag en av de som varit med väldigt länge. Jag fick första utomkvedet januari 2010, missfall 2011 och utomkved igen 2012 och opererat bort bägge äggledarna så Rut fick vi via IVF.

!!!!!!
Tack för Underbara nyheter och ett mega Grattis till RUT!!

...njut!! De här dagarna kommer aldrig tillbaka!...en massa andra härliga faser tar ju vid allteftersom, men inget är som när de är alldeles nya
Här har jag varit på VUL idag och på onsdag kl.08.00 sker äggplocket! Återföring av vårt embryo blir fredag eller måndag(v.7) beronde på om äggen ska långtidsodlas eller inte... Otroligt skönt att ha fasta hållpunkter...OCH att jag om ca 1-1,5v kommer vara gravid!!

Nej, misslyckande finns inte! Om bara några fjuttiga dagar så kommer det vi väntat på i 4år att bli verklighet!!??....så stort att jag har svårt att ta in det...