Hej tjejer.
Jag ligger här och läser samtidigt som tårarna rullar ner på min kind. Jag opererades akut 12:e augusti 2013 för jag hade X och de tog bort min högra äggledare. Jag har haft det så sjukt jobbigt efter det med depression som följd. Blev lite bättre till våren men det går i perioder.. Just nu är jag nere i en svacka. Vi har försökt att bli gravida igen men utan resultat. Frågorna är fortfarande många och jag har väldigt svårt att se någonting positivt. Är det så att man har ÄL från höger resp. vänster varannan månad? Jag har tänkt att det säkert är så och att vi har noll chans varannan månad.. Även om den andra ÄL kan fiska upp så med min tur så kommer den inte göra det.
Vi har fått tid på fertilitetsklinik nu den 25:e. Ser fram mot det fast samtidigt inte. Vill inte höra att "det är inget fel på er, ni får bara fortsätta försöka".
Förlåt att jag är så negativ, inne i en svacka just nu och har PMS samtidigt som vi inte har fått till det denna månaden när det kändes som att jag hade ÄL från rätt sida..