• Rondellen

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här samlas vi som har fått X och vill bli gravida igen, men på rätt ställe. Några har lyckats, och några kämpar vidare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:40
    Nya tråden!

tråd 4!
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m52304934.html

• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
  • Supers
    Grip skrev 2014-06-08 21:22:37 följande:
    Heja Supers, jag håller allt jag kan för dig! Kram!

Åh gulle dig :) Tack...halvvägs nu..
  • Supers

Två dar kvar till testdag, tog ett extra känsligt test idag ifrån rfsu o det visade som jag anat MINUS!!!!! O det kommer lite blod när jag för upp lutinuset. Tröttsamt det här. ..man hoppas så innerligt och sen får man en käftsmäll igen som heter duga :(

Arg, ledsen o besviken.....orka liksom :(((

• Saffron

Usch vad tråkigt Supers.... Fick också mens idag. Konstigt. Man inbillar sig varje förbaskade cykel att nu är det nog ett plus, men käftsmällen kommer ändå som ett brev på posten. och just nu samarbetar inte min kropp med mig. Mens nu gör att vi inte hinner göra ivf-försök innan sommarstängt. och med min cykel innebär det mens i slutet av juli, vilket gör att vi inte kan komma igång med ivf förrän i slutet av augusti! Varje månad räknas nu... är så less på allt... Fortfarande sjukskriven pga kris och utmattning. Vill snart bara slippa ifrån allt det här, men det går ju inte pga min ålder.

• Supers
    Saffron skrev 2014-06-13 22:26:36 följande:
    Usch vad tråkigt Supers.... Fick också mens idag. Konstigt. Man inbillar sig varje förbaskade cykel att nu är det nog ett plus, men käftsmällen kommer ändå som ett brev på posten. och just nu samarbetar inte min kropp med mig. Mens nu gör att vi inte hinner göra ivf-försök innan sommarstängt. och med min cykel innebär det mens i slutet av juli, vilket gör att vi inte kan komma igång med ivf förrän i slutet av augusti! Varje månad räknas nu... är så less på allt... Fortfarande sjukskriven pga kris och utmattning. Vill snart bara slippa ifrån allt det här, men det går ju inte pga min ålder.

Usch..vvi hinner inte heller med ngt nytt innan sommarn..och mensen blir lite knasig efter en behandling. ..vi vill även diskutera lite med läkarn innan nästa insättning. Tiden går och åren. .åldern är inte ens fördel precis :(
  • tusa
    Supers skrev 2014-06-13 06:31:13 följande:
    Två dar kvar till testdag, tog ett extra känsligt test idag ifrån rfsu o det visade som jag anat MINUS!!!!! O det kommer lite blod när jag för upp lutinuset. Tröttsamt det här. ..man hoppas så innerligt och sen får man en käftsmäll igen som heter duga :(
    Arg, ledsen o besviken.....orka liksom :(((
    Supers skrev 2014-06-14 07:46:45 följande:

Usch..vvi hinner inte heller med ngt nytt innan sommarn..och mensen blir lite knasig efter en behandling. ..vi vill även diskutera lite med läkarn innan nästa insättning. Tiden går och åren. .åldern är inte ens fördel precis :(
    Åååhhh....nej! Gråter Hoppades så för er. Har du testat fler än den gången? Blödning behöver inte betyda att det är kört heller, även om det ofta gör det, man kan åxå plussa ganska sent...?

• Supers

Tusa: Testade i fredags med ett extra känsligt test. Blöder riktigt ordentligt nu men tar ett test imorgon bara för att. Men det är som kört :/

• RaraS
    Supers skrev 2014-06-15 20:19:13 följande:
    Tusa: Testade i fredags med ett extra känsligt test. Blöder riktigt ordentligt nu men tar ett test imorgon bara för att. Men det är som kört :/
    Beklagar verkligen Supers! Livet är inte rättvisst...
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. <3 Emelie 120106 <3 MA den 18/11-13. BF 3/2-15
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3