• anna klara

Tagit smslån i min sambos namn:-(

Idag kom det fram att någon försökt ta ett smslån i min sambos namn....
    Någon annan som varit med om något liknande?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-18 13:46
    Tack alla för hjälp o stöd. Det har varit saker man inte visste som man har fixat nu här tack vare er.

Hoppas ingen vänlig själ råkar ut för detta, det tar mycket på psyket, tid och pengar...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 23:22
    Man borde lagt denna tråd under skräck... Det går alltså omkring nån som låtsas vara min sambo...
  • Svar på tråden Tagit smslån i min sambos namn:-(
  • CuteElliz
    Umbrageous skrev 2010-02-26 19:48:42 följande:
    Vissa köper dock in nya uppgifter mer sällan än varje dag så om man har otur så kan det ligga kvar ett tag
    jo... men just därför skulle jag gått in o kollat om jag vore ts... för om det ligger kvar så kan man höra av sig till dem o säga till om att man har skyddade personuppgifter o därför ska tas bort därifrån...
  • anna klara
    CuteElliz skrev 2010-02-26 19:53:12 följande:
    jo... men just därför skulle jag gått in o kollat om jag vore ts... för om det ligger kvar så kan man höra av sig till dem o säga till om att man har skyddade personuppgifter o därför ska tas bort därifrån...
    Ska göra det på måndag, vill inte ha några mer överaskningar, inte nu i helgen iaf... Vi vet ju som sagt att det kommer att komma mer räkningar från telia bland annat....
  • CuteElliz
    anna klara skrev 2010-02-26 22:06:39 följande:
    Ska göra det på måndag, vill inte ha några mer överaskningar, inte nu i helgen iaf... Vi vet ju som sagt att det kommer att komma mer räkningar från telia bland annat....
    förståeligt...
  • anna klara

Kom på en sak till, vi vet ju var han hämtat pin-koden, tänk om man kunde få polisen att lura dit honom att han har nåt att hämta o där står polisen o väntar o tar honom. Vi har ju hans mail adress....

Gu va bra det hade vart..... Tänkte iaf åka dit med en bild o visa upp... kan inte låta bli att göra nåt

• anna klara

Och det här med att tjejjen på hans jobb har semester, det tror jag inte ett yota på, sån slumpmässiga omständigheter finns inte....  har slutat vara så naiv....

• Aaglars
    anna klara skrev 2010-02-27 13:03:57 följande:
    Kom på en sak till, vi vet ju var han hämtat pin-koden, tänk om man kunde få polisen att lura dit honom att han har nåt att hämta o där står polisen o väntar o tar honom. Vi har ju hans mail adress....Gu va bra det hade vart..... Tänkte iaf åka dit med en bild o visa upp... kan inte låta bli att göra nåt
    Låter som en superbra idè! Jag blir rent ut sagt förbannad om polisen inte går med på det!!!!
  • Umbrageous
    Aaglars skrev 2010-02-27 13:32:55 följande:
    Låter som en superbra idè! Jag blir rent ut sagt förbannad om polisen inte går med på det!!!!
    De får inte göra så tyvärr, brottsprovokation är olagligt men rfan vad  nice det vart!
  • Ulf Harrys Farsa
    Umbrageous skrev 2010-02-27 18:00:55 följande:
    De får inte göra så tyvärr, brottsprovokation är olagligt men rfan vad  nice det vart!
    Brottsprovokation är om Polisen lurar nån, bestämmer Du möte med en knarklangare och samtidigt "tipsar" polisen är det helt okej.
  • Umbrageous
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-02-27 18:11:56 följande:
    Brottsprovokation är om Polisen lurar nån, bestämmer Du möte med en knarklangare och samtidigt "tipsar" polisen är det helt okej.
    ah hoppas jag har fel för isåfall är det ju grymt! Jag har missförstått. Tack för rättelsen!
  • anna klara

Dagens Nyheter  ringde min dotter,som bor ocg är skriven här, men inte just nu detta halvåret. Jag undrar så vad dom ville... har detta kommit ut och dom ringer min dotter o undrar... och luskar...

Svar på tråden Tagit smslån i min sambos namn:-(