• anna klara

Tagit smslån i min sambos namn:-(

Idag kom det fram att någon försökt ta ett smslån i min sambos namn....
    Någon annan som varit med om något liknande?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-18 13:46
    Tack alla för hjälp o stöd. Det har varit saker man inte visste som man har fixat nu här tack vare er.

Hoppas ingen vänlig själ råkar ut för detta, det tar mycket på psyket, tid och pengar...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 23:22
    Man borde lagt denna tråd under skräck... Det går alltså omkring nån som låtsas vara min sambo...
  • Svar på tråden Tagit smslån i min sambos namn:-(
  • Chockocola
    Ebba Caroline skrev 2012-03-22 18:27:46 följande:

Polisen vet säkert. De vet mer än vad de ger sken av.

Kanske, fast det är faktiskt så att allt detta uppdagades av en slump, inte för att dom lusläst våra bevis, hade dom  gjort det, så hade det inte behövt gå så här långt. Eftersom dom konstaterat att min sambo var först ut i denna bedrägerihärvan. Den 26 januari 2010.
  • Chockocola

Fick veta idag att sambons namn är borta på lånet, och skulden har inkasso tagit över, och ska driva den mot den åtalade.  Sakta men säkert hände det något....

• Chockocola
    Mina3älsklingar skrev 2012-10-24 00:38:58 följande:
    Å men de låter ju jätte bra:) grattis! Ni har ju inte haft de lätt men de här va ju riktigt bra!!

Jaa tack!! ÄNTLIGEN tog det slut!!  Nästan fyra år senare..Jag undrar bara hur det har gått för dom andra 10 st drabbade....Men jaa, det är lättande att hans namn är borta iafSkål
  • Chockocola

Uj uj uj, och det blir bara värre och värre hela tiden. Det har jag redan skrivit i denna tråd. Massor som blir blåsta på Blocket, tradera, bara allmänt genom internet.

Snart känner alla någon som blivit bedragen.. Det värsta är att det spelar ingen roll om man är försiktig, det händer endå. Det går helt enkelt inte att skydda sig!!! 

Svar på tråden Tagit smslån i min sambos namn:-(