Alltså, ja vet inte vad som händer med Telia. Idag fick min sambo hem en faktura, han ska få TILLBAKA 73 KR!!!! På ett mobilnr som bedragaren öppnat i sambons namn,
som vi då har stängt av, spärrat, borta, finns inte mer.... Från det nr ska min sambo få 37 kr, för att han inte utnyttjat hela summan;)
Nej för vi spärrade det så fort vi fick veta att det va öppnat i sambons namn. Den sambon pratade med fattade ingenting, varför vi fortfarande får hem saker från telia, från bedrägeriärendet då...
A dom e för goa;))))
Sen fick jag ett brev från konsumentkredit, o bara kände, jaha har dom börjat i mitt namn nu oxå.... men nej det va bara som typ reklam , om man vill låna pengar därifrån.
Så då tänkte jag att jag vill spärra mitt person nr hos bla UC och SPAR, men det fick man inte, kan man bara göra OM man har blivit drabbad, och då vill dom även ha polisanmälan på brottet, och då är det ju försent!!!!
Varför ska man inte få bestämma det själv??? Det borde ju vara upp till var o en att få bestämma det själv, speciellt nu för tiden, där bedrägerier blir vanligare o vanligare.. Visste ni att det finns 17 upplysningsbolag?? varför inte bara ett??? Några finns här i tråden.