Mina3älsklingar skrev 2012-01-02 22:38:06 följande:
Men Gud! lider verkligen med er! Så här kan de väl fan ändå inte gå till! Du som verkligen kämpat och sprungit fram o tillbaka med bevis till polisen, undrar hur det hade gått om ja råkat ut för liknande händelse, hade nog inte varit så stark som du varit och hade säkert suttit med massor av betalningsanmärkningar!! Men vad hände med den misstänkte! Lät ju som de redan hade hittat honom först ju!! Usch, kan inte önska er mer än lycka till!!..
Tack!! Ja du , det var ett evigt springande till polisen i början. Jo du hade säkert orkat om det hänt dej, man blir som galen, för det är sååå lätt att göra såna här bedrägerier, OCH komma undan med det:(((
Vad vi vet så har både den som tog ut dom 208 000 kr suttit inne, OCH den som var på det falska ID kortet satt inne, när vi var på förhör hos polisen. Men jag kan inget annat tro än att dom springer ute på gatorna igen...
Det är mest jag som tagit tag i detta, min sambo har mest hängt med, men det är jag som är den envisa. Ibland tror jag att min sambo oxå suttit med betalnings anmärkningar om inte jag pushat honom. Han ger upp för lätt..
Men nu är det väl snart dax att ringa åklagaren o se vad hon har att säga. Det enda man vill är att få bort sambons namn på det satans lånet...