• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Isnogood
    Anonym (Framtiden) skrev 2010-01-28 16:24:49 följande:
    En gång i veckan vare sig det behövs eller inte. Oftare ger för stor miljöbelastning.
    Asså, jag antog att du menade miljön i stort...

-Eller menade du miljön runt ditt "mittparti"..?
    -Kan vara bra o tänka även på miljöbelastningen i din faktiska närhet med, de som bor med dig, arbetar med dig osv osv...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • ManligMan

Jorå, så att äääää

Jag brukar inte krypa runt och lukta på mina kollegors nedre regioner.

Jag kan helt klart ha samma kallingar två dagar, tränar jag inte duschar jag varannan dag. Stillasittande arbete ger lite svett.

• Anonym (naturlig)

på mitt jobb byter alla kallingar varje rast

• Lestat

2 gånger om dagen. Min bästa vän ska "leva" i ren och fin miljö, för man vet ju aldrig när han får besök :)

• FixarFrasse

Få se... Dag 1, på med dem, dag 2, vänd dem ut och in. Dag 3 tar man på dem bak och fram och dag 4 bak och fram och ut och in; då utnyttjar man tyget maximalt.

NÄ - såklart skoj! Varje dag givetvis om man inte tränar; då blir det två.

• Isnogood
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-28 22:14:20 följande:
    Porrbranchen..?
  • Isnogood
    FixarFrasse skrev 2010-01-29 07:29:03 följande:
    Få se... Dag 1, på med dem, dag 2, vänd dem ut och in. Dag 3 tar man på dem bak och fram och dag 4 bak och fram och ut och in; då utnyttjar man tyget maximalt.
  • Söta Nasse

åh, fy fan vad äckligt. Det är bra att sköta tvätten här hemma för då kan man skälla när det blir för sällan.

Och många män som bara skakar av snorren när ni kissat och sen kommer resten i kallingarna. Blä fy fan vad äckligt.

♥ Lägenheten är typ färdigrenoverad nu ♥
  • Anonym (Framtiden)

Nya nanotekniken ger extra möjligheter. Då behöver man bara skaka kallingen lite över toan, så byter man varje rast.

• Anonym (Man 40+)
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-28 22:14:20 följande:
    Är du strippa eller?
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?