• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • FredrikBBB

Varje dag, eller oftare om jag tränar den dagen.

Har jag tränat på kvällen och duschat och tar nya kallingar så kan det hända att jag använder samma nästa dag eftersom jag bara haft dem några få timmar och varit nyduschad.

Två eller fler dagar i rad, har knappast hänt sedan lumpen eller långresor.

• Isnogood
    Anonym (suck) skrev 2010-01-28 12:19:20 följande:
    Min byter 1-2 gånger i veckan. Märker det eftersom det alltid är jag som tvättar.
    boe boe Eh...menar du verkligen allvar..?!?
    -Ursäkta men: {#lang_emotions_throwup}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • BigDaddy

Minimum 1 gång per dag. I dessa tider, med eluppvärmda säten i bilen, långa bilköer och dylikt kan det kännas fräscht med ett byte när man kommer hem från jobbet också. En varm dusch och fräsch bomull mot huden. Vem kan säga nej till det?

• AAlexander01
    BigDaddy skrev 2010-01-28 14:31:07 följande:
    Minimum 1 gång per dag. I dessa tider, med eluppvärmda säten i bilen, långa bilköer och dylikt kan det kännas fräscht med ett byte när man kommer hem från jobbet också. En varm dusch och fräsch bomull mot huden. Vem kan säga nej till det?
    En gång/dag. Sen händer det att det går två dagar och det händer att jag byter två ggr en dag, men i genomsnitt en gng/dag. Alltså ett nytt par efter morgondusch.
    Ett par strumpor = två strumpor. Ett par kalsonger = en kalsong. Hmmm...??
  • redneck girl

varje dag såklart.annars skulle han få med mig att göra;)

• strutten

Varje dag som regel men som vardagen är kan det bli två dagar, men det är max och detta är i regel de morgonar som jag knappt vet vad jag heter på grund av trötthet. Byter oftare om jag har jobbat hårt eller tränat

• Anonym (Framtiden)

En gång i veckan vare sig det behövs eller inte. Oftare ger för stor miljöbelastning.

• linjes
    Anonym (Framtiden) skrev 2010-01-28 16:24:49 följande:
    En gång i veckan vare sig det behövs eller inte. Oftare ger för stor miljöbelastning.
    {#lang_emotions_throwup}
  • Isnogood
    Anonym (Framtiden) skrev 2010-01-28 16:24:49 följande:
    Eh.....    nee heTror faktiskt att det kan finnas bra mycket bättre sätt att spara in på miljön än att endast byta underkläder 1 gång / vecka...!

Hur stor plats tar ett par kallingar i tvättmaskinen..?
    Inte särskilt stor, o fyller man en full maskin med tvätt så.... Jaa...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?