Puff 2008 skrev 2010-01-31 12:37:39 följande:
Mmm, jo jag vet att den har begränsningar. Men iom att Myran bara var 1 när vi fick belsut så bedömmer vi att vi klarar oss till dess vi kan söka igen. Myran har ju fortfarande vanlig sulky... För vår det tyckte vägverket att det var ett ypperligt val. Vi kan inte heller sia om vad som händer om 10 år. Finns ju inga referenser överhuvudtaget när det gäller hennes diagnos.Vet att den inte går att golvsänka. Hmmm, jag är jävligt fåfäng när det gäller bil och har extremt svår att se mig själv komma körande i en jäkla voyager. Dessutom känns det allt annat än 2010 att köra en amerikan av det slaget. Ojj vad det skulle göra ont i mitt bil-hjärta. Att köpa en ford känns som det bästa av alla dåliga alternativ.....
Ford är ju också en amerikan... men håller med om att den är fin. o din andra synpunkt är väl så intressant den drar mycket en voyager. usch ja tyvärr gör vår fransos det också... vi köpte ju en Renault espace o den drar 1.1l/milen. Min drömbil är just nu en VW multivan eller caravelle. Den hade motsvarat vårt behov totalt, men 400 000kr för en bil är för mycket tycker jag.
Skrev bara till MrsEkka att den inte går att golvsänka då vi haft den diskussionen på annan plats att de skulle tydligen göra den anpassningen direkt o då är det ju bra om det går.
Vi har ju alla olika behov så är det. Vårt är att vi har stora saker som behöver med rätt ofta. Få in en panda, en bingo och en bronco ja det krävs en större bil helt enkelt... fast den bästa bil jag haft är en liten Renault clio, men den kan man nog glömma....