Epilepsitråden 11
Hej
Hemma från sjukan där Axel legat sedan i torsdag. Lunginflammation from hell. Han har sovit 23timmar/dygn i 5dygn o HÖG feber o MASSOR med anfall, MEN nu är han bra. Slö o så men på god väg att bli vår goa Axel.
Hej
Hemma från sjukan där Axel legat sedan i torsdag. Lunginflammation from hell. Han har sovit 23timmar/dygn i 5dygn o HÖG feber o MASSOR med anfall, MEN nu är han bra. Slö o så men på god väg att bli vår goa Axel.
jag måste berätta om apoteksbesöket innan idag. När hon lämnade ut pulmicorten säger hon att han ska skölja munnen med ett glas vatten efteråt. Jag svarar att han får inte dricka via munnen så hur ska jag göra då? Hon tittar förvånat på mig o säger jaja men han måste dricka ett glas efteråt oavsett... ???????????????????
Alltså man undrar????????????????
fast vi fick faktiskt mer timmar än vi sökt så inget är omöjligt!
Jag bävade för att ha en okänd person i ens hem, det lät inte kul alls. MEN OJ VAD BRA DET ÄR!!!! Det är så skönt med en som går in o tar Axel o Axel älskar Sandra. Så när han ska stå i skalet skrattar han o när Sandra gör saker är det hur bra som helst, när vi gör samma saker så...är det inte alltid lika glada miner.
Nu "hittade" vi ju Sandra på Axels förskola, hon är resursperson på förskolan o assistent hemma. o hon är underbar. Så för oss har det blivit perfekt helt enkelt.
Triplet
Men herregud det är ju jättestort!!! Vilken lycka! Här hoppas vi fortfarande (fast vi vet ju att det inte kommer) o Axel blir 3år om en månad.
Schnappi
Läste din blogg. Attans! Jobbigt med det nya anfallet, avvakta till den 29;e men som du säger kommer det flera ring
triplet
så sant det du skriver. o inte ger man upp hoppet utan tränar o tränar o så hej hopp har han gjort det, eller så bara ger han sig den att klara en sak. Så visst händer det saker, fast jag har inställningen bättre att ställa in sig att han inte kommer klaraen sak o sen bli GLAD när han kan det än att ställa in sig på att han kommer klara det o bli besviken när han inte kan det. Sån är jag men jag kommer aldrig sluta tro på min grabb.
Happy
håller alla tummar o tår att du får lugn o ro.
Schnappi
Jag vill fortsätta läsa!