060810 skrev 2010-03-25 21:54:47 följande:
Åh ni skulle bara veta vad kramarna betyder. Det värmer så jäkla mycket mer än man kan tro!Jag bara gråter här. Tror detta är värre än ep debuten på Mino faktiskt.. Ett jäkla slag i magen var vad det vart.Jag och Mino som skulle handla kläder och beställa vagn idag.. Nu vågar jag ingenting...Rädslan sitter utanpå kroppen just nu och tankarna maler i skallen på mig.. Känner skuld fast jag inte ska göra det. Men jag måste tro på att min tjej klarar detta och är stark. Vi ska klara det tillsammans!
att känna skuld är nog lätt (vet hur jag själv är) MEN det är inte ditt fel detta, det är bara ren dj-la otur. Livet är inte rättvist det är i vissa fal rent ut sagt orättvist.
o vet du vad jag tror att du o Mino skulle må bra (nej det var kanske fel ord) av att gå o handla kläder o vagn. Kan ju bygga upp ett litet uns av hopp i dig. Hoppas innerligt att du förstår hur jag tänker. Köp vagnen i en butik som har garanti så om det gud förbjude går rent åt h-te så kan ni lämna tillbaka den utan att det kostar dig något.
Vet du vad min första tanke var när Axel kom?
Vad ska jag göra med vagnen o bilbarnstolen om han dör?
Helt sjukt att det var ens första tanke! Direkt efteråt undrade man ju helt andra saker, men....
Schnappi tänker på dig jättemycket. Du vet var jag finns o Skåne är inte så stort o jag har bil...