• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Ungmamma83
    houseboatman skrev 2010-01-31 16:09:13 följande:
    ungmamma83; Så du menar att man kan få fram namn på oreggade kontantkort ? Om man alldrig reggat ett namn, och tex betalade kontant för kortet, hur spårar man det då? Mariohn: Jag sade alldrig att jag skulle göra så. Jag har lyckligtvis bara vänner som inte skulle göra sådant här. Jag förstår dock av dina inlägg att du både ser ned på pack och annat... och att du själv är så superbra och överlägsen resten av världen. Jag får bara gratulera till din position och hoppas att du trivs med din världsbild !!!
    ja man kan få fram vem det är så länge personen skrivit rätt namn. man behöver inte regga om man inte vill. kan ju vara hemligt med och då blir det svårare.
  • Anonym
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:06:35 följande:
    Jag tror att TS vet bäst själv hur hon bör göra. Och oavsett hur trist du har det så finns det folk som inte ens behöver oroa sig. Som känner sin partner. Så skit du i hur hon gör och försök inte projicera ditt misstänksamma leverne på andra för att DU inte kan lita på folk. 
    oj, någon som ätit spiksoppa till lunch?? mariohn, handlar det inte om att försöka hjälpa ts, inte att snacka om vem som är misstänksam eller inte? men i o m att läget är som det är så finns det ju faktiskt en chans att han är otrogen o tror du inte ts vill veta det då? hon har väl ställt frågan av en anledning? då måste man ju se situationen från båda hållen annars behöver hon ju inte fråga överhuvudtaget!
    tagga ner lite!
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 16:10:38 följande:
    Men nu har hon ju för helskotta skrivit att hon har bestämt sig för att tro på sin man och att det är lugnt. Då tycker jag att det är så jävla patetiskt när folk fortsätter att hetsa "han kommer att fortsätta vara otrogen om du inte går vidare" bla bla bla. Det är så jävla löjligt att folk inte bara kan acceptera att det finns folk som har förhållanden i vilka de är kapabla att avgöra när de bör dramatisera.
  • Mariohn

Fattar ni inte själva att det är sjukt att utreda saker hela tiden för att förebygga otrohet?? Om man inte tror att någon är otrogen och ändå sätter in värsta specialstyrkan behöver man faktiskt hjälp. Om TS, som känner sin man, nu utläst av hans svar och  hans reaktion att läget inte är oroväckande så ska hon väl kunna känna sig trygg i sin egen bedömning? Men neejdå. Då finns det osäkra stackare som inte kan acceptera en sådan sak för om deras män är opålitliga så ska alla andras karlar vara det också! hahaha

• Anonym
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:12:44 följande:
    Men nu har hon ju för helskotta skrivit att hon har bestämt sig för att tro på sin man och att det är lugnt. Då tycker jag att det är så jävla patetiskt när folk fortsätter att hetsa "han kommer att fortsätta vara otrogen om du inte går vidare" bla bla bla. Det är så jävla löjligt att folk inte bara kan acceptera att det finns folk som har förhållanden i vilka de är kapabla att avgöra när de bör dramatisera.
    ja drama verkar ju du onekligen kunna skapa/ känna till hahaha
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 16:16:08 följande:
    ja drama verkar ju du onekligen kunna skapa/ känna till hahaha
    Skönt att kunna gömma sig som anonym? Inte länge till. 
  • Anonym
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:18:10 följande:
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:18:10 följande:
    jovars, det är ganska skönt
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 16:20:32 följande:
    jovars, det är ganska skönt
  • elmiffo

har inte läst hela tråden, den är för lång {#lang_emotions_smile}, men ts, har du fått fatt på den som skrev messet eller har du lagt ner? 

• Anonym (anonym)
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:10:35 följande:
    ja man kan få fram vem det är så länge personen skrivit rätt namn. man behöver inte regga om man inte vill. kan ju vara hemligt med och då blir det svårare.
    Men om jag går in på pressbyrån och köper ett kontantkort och börjar ringa så är ju den enda informationen som går att få fram max vilken master som kopplat mitt samtal.
    Hur menar du att någon på eniro skulle kunna få fram ett namn?
Svar på tråden skumt??