• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:47:59 följande:
    ja? och? är ju ingen som vet om det är oreggat eller inte.
    Hmmmm....numret finns inte att hitta någonstans när man söker...undrar om det är oreggat....uundrar....hmmmm 
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 16:47:56 följande:
    fundera på det du... Du kan svara på ditt eget inlägg med ditt eget svar...
    känns lite meningslöst att svara på nåt jag redan har svarat på tidigare och som man dessutom kan räkna ut med arslet.
  • Ungmamma83
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:48:46 följande:
    Hmmmm....numret finns inte att hitta någonstans när man söker...undrar om det är oreggat....uundrar....hmmmm 
    kan ju vara hemligt och då syns det inte för vanligt folk men eniro kan se det men de får inte lämna ut det.
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:48:28 följande:
    kan ju vara hemligt med och då kan inte de på eniro "se" det.
    Om det mot förmodan är registrerat och hemligt och dina vänner lämnar ut det till dig så att du kan ge det till någon på internet begår de ett allvarligt lagbrott förstår du. 
  • Ungmamma83
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:50:03 följande:
    Om det mot förmodan är registrerat och hemligt och dina vänner lämnar ut det till dig så att du kan ge det till någon på internet begår de ett allvarligt lagbrott förstår du. 
    Jag har inte sagt att de ska lämna ut det till mig. Det får de inte göra. Men om ts vet någon som kan jälvas med de och ger mig det namnet så kan syrran kolla om det är samma.
  • Anonym
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:49:44 följande:
    kan ju vara hemligt och då syns det inte för vanligt folk men eniro kan se det men de får inte lämna ut det.
    Och då skulle dina vänner ge dig numret så att du kan ge det till någon på FL? Det är olagligt som fan! Brott mott personuppgiftslagen, integriteten och sekretessen. 
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 16:51:05 följande:
    Och då skulle dina vänner ge dig numret så att du kan ge det till någon på FL? Det är olagligt som fan! Brott mott personuppgiftslagen, integriteten och sekretessen. 
    Det har jag aldrig sagt kommer att hända.
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 16:51:05 följande:
    varför skulle min syrra ge ut ett hemligt nr till mig och riskera att göra ett brott?
  • Anonym
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:50:58 följande:
    Jag har inte sagt att de ska lämna ut det till mig. Det får de inte göra. Men om ts vet någon som kan jälvas med de och ger mig det namnet så kan syrran kolla om det är samma.
    Ja för det är inte samma sak. Jises. 
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 16:52:06 följande:
    Ja för det är inte samma sak. Jises. 
    nej det är faktiskt inte det.
Svar på tråden skumt??