• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym (kolla hans mobil)
    Anonym (bubbe) skrev 2010-01-31 11:47:44 följande:
    Om det nuär så att Ts man skulle vara otrogen så är de faktiskt två om det! Du får vara hård men rättvis mot din man, inga lama ursäkter ska godtagas. Ni ska ta reda på vem det är som skickar sms!
    True that... Men den fega fittan som ger sig på TS utan att stå för vem hon är och (kanske) gör borde få en släng av sleven också.
  • Anonym

jag skulle nog ge mig på killen istället, det är ju faktiskt han som gör bort sig! det är ju han som är otrogen men tyvärr är det vanligt att tjejer ger sig på tjejer fast att det är killen som är otrogen. ska han komma undan med det?? nä, hitta på en plan o sänk honom sen så djupt det går...jag är på på det=)!!

• Anonym (kolla hans mobil)
    Anonym skrev 2010-01-31 11:49:52 följande:
    jag skulle nog ge mig på killen istället, det är ju faktiskt han som gör bort sig! det är ju han som är otrogen men tyvärr är det vanligt att tjejer ger sig på tjejer fast att det är killen som är otrogen. ska han komma undan med det?? nä, hitta på en plan o sänk honom sen så djupt det går...jag är på på det=)!!

Håller lite, men inte helt. I detta fallet har "älskarinnan" (eller psykot) tagit ett fegt och aktivt steg enbart för att såra TS. Hon är vidrig. (Det är otrogna män med, men snacka om att psyka på ett fult sätt genom att skicka sådana här SMS...)
  • Anonym (Eeva)

Jag hade krävt att mannen satte sig vid köksbordet och skickade ett sms rel neutralt sms till kvinnan (om det är det) och sedan väntat på svar. Skicka typ "Vad gör du?" "Hur är det , vad gör du i kväll?"Det svaret lär ju avslöja deras relation.
    Sen måste jag säga att jag hade blivit extra förbannad av att bli brädad av en så dum subba... Mitt ex bedrog mig med sin assistent men hon är faktiskt både trevlig och lätt att ha att göra med så nu tycker jag nästan det är synd att de har brejkat. 

• Anonym (stackare)

usch läst hela tråden, tycker så synd om dej, ja hoppas verkligen att de är nn som verkligen driver me dej, men tyvär ha personen sjuk humor..
    när kommer ni man hem?

• Anonym
    Anonym (Eeva) skrev 2010-01-31 11:55:40 följande:
    Jag hade krävt att mannen satte sig vid köksbordet och skickade ett sms rel neutralt sms till kvinnan (om det är det) och sedan väntat på svar. Skicka typ "Vad gör du?" "Hur är det , vad gör du i kväll?"Det svaret lär ju avslöja deras relation. Sen måste jag säga att jag hade blivit extra förbannad av att bli brädad av en så dum subba... Mitt ex bedrog mig med sin assistent men hon är faktiskt både trevlig och lätt att ha att göra med så nu tycker jag nästan det är synd att de har brejkat. 
    håller med! kräv honom på det! han ska f-n stå sitt kast!
  • satakatse

vi kan alla sända sms och säga "vi alla är med x, han är så fin, ts vet om det.. så du är inte ensam om att dela honnom*

hehe.. om hon är med honnom så får han hett om öronen och ts har inte behövt göra så mycket... om det är lögn så lär det inte bli efterverkningar av något slag...

Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Miii

Ja hoppas de bara någon tjej som är svartsjuk på dig  o din man..
    Men ändå skulle ju jag ställt honom mot väggen när han kom hem o sett till att han ringde nr från sin mobil när han kom hem..

Lycka Till

• Anonym
    sofieo3 skrev 2010-01-31 11:56:22 följande:
    vad jobbar din man med?
    Lastbilschaufför tror jag hon skrev
Svar på tråden skumt??