• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym (...)
    Anonym (hhmm) skrev 2010-02-04 10:02:14 följande:
    vänta lite... jag kanske missade svaret, men hur visste "kvinnan" att han ljög?? När hon fick meddelandet "han ljuger"? Hur visste "kvinnan" att dom hade pratats överhuvudtaget?
    Eller så var det en inte alltför kvalificerad gissning att hon ringde sin man. Det skulle väl varenda människa ha gjort!
  • Anonym (S J)
    Anonym (...) skrev 2010-02-04 12:18:48 följande:
    Eller så var det en inte alltför kvalificerad gissning att hon ringde sin man. Det skulle väl varenda människa ha gjort!
    Precis. Jag fattar inte att så många hakar upp sig på det, det har irriterat mig länge.

Önskar all lycka åt TS och hennes man!
  • Anonym

Sanningen har sitt eget sätt att leta sig fram och nu vet jag i varje fall vem denna kvinna är.
    En 21 årig kvinna som inte hade något roligare  för sig och hade spanat in min man på en fest veckan innan.
    Påstår att det började som ett fylleskämt som spårade ut.
    Min man har pratat med henne, men hon vill absolut inte prata med mig.
    Att hon kom över mitt mobilnr, beror på mitt alltför ovanliga namn och med lite hjälp av eniro så var det lätt löst.
    Han som avslöjade henne skäms då han inte sagt något, men han ville vara säker först.
    Så kan det gå när livet rullar  på {#lang_emotions_undecided}.

• Anonym (hmm)

Hahaha, sjukt kul. Eller, det var väl mindre kul medan det pågick antar jag, men det var väldigt roligt att alla som tycker att man inte ska lita på sin partner utan lämna honom/henne för minsta lilla fick sig en knäpp på näsan.

Lycka till i resten av ert liv, gissar att det kommer gå bra för er två med tanke på att ni faktiskt har tillit till varann, det verkar ovanligt nu för tiden.

Anonym skrev 2010-02-10 18:39:53 följande:
    Sanningen har sitt eget sätt att leta sig fram och nu vet jag i varje fall vem denna kvinna är. En 21 årig kvinna som inte hade något roligare  för sig och hade spanat in min man på en fest veckan innan. Påstår att det började som ett fylleskämt som spårade ut. Min man har pratat med henne, men hon vill absolut inte prata med mig. Att hon kom över mitt mobilnr, beror på mitt alltför ovanliga namn och med lite hjälp av eniro så var det lätt löst. Han som avslöjade henne skäms då han inte sagt något, men han ville vara säker först. Så kan det gå när livet rullar  på .
  • Anonym
    Sanningen har sitt eget sätt att leta sig fram och nu vet jag i varje fall vem denna kvinna är. En 21 årig kvinna som inte hade något roligare  för sig och hade spanat in min man på en fest veckan innan. Påstår att det började som ett fylleskämt som spårade ut. Min man har pratat med henne, men hon vill absolut inte prata med mig. Att hon kom över mitt mobilnr, beror på mitt alltför ovanliga namn och med lite hjälp av eniro så var det lätt löst. Han som avslöjade henne skäms då han inte sagt något, men han ville vara säker först. Så kan det gå när livet rullar  på .
    Fy fan vad otroligt elakt gjort. Hon hade ju kunnat splitta en familj! Jag hade nog krävt en ordentlig ursäkt från henne!
  • Anonym
    Anonym (hmm) skrev 2010-02-10 18:48:16 följande:
    Hahaha, sjukt kul. Eller, det var väl mindre kul medan det pågick antar jag, men det var väldigt roligt att alla som tycker att man inte ska lita på sin partner utan lämna honom/henne för minsta lilla fick sig en knäpp på näsan.Lycka till i resten av ert liv, gissar att det kommer gå bra för er två med tanke på att ni faktiskt har tillit till varann, det verkar ovanligt nu för tiden.
    Ja, så här i efterhand kan man skratta åt det, men som synes i början av tråden så tog jag det hårdare än jag trodde jag skulle ta det, även om jag inte kan tänka mig att min man skulle kunna vara otrogen och sen lyckas ljuga om det {#lang_emotions_wink}.
    Tack, jag tror också på en lång trogen framtid med min partner, och efter alla våra samtal efter denna händelse så har vi kommit överens om två saker.
    Att självklart vara ärlig och ha tillit till varandra, men OM vi skulle finna någon annan vid sidan, meddela den andra innan det gått för långt så den andre är delaktig i livets beslut.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-10 19:00:09 följande:
    Fy fan vad otroligt elakt gjort. Hon hade ju kunnat splitta en familj! Jag hade nog krävt en ordentlig ursäkt från henne!
    Ja ett väldigt omoget fylleskämt som kunnat sluta riktigt illa för de som drabbades av det.
    Då det var hennes bror som avslöjade detta för oss, så bad vi att få prata med henne, men hon vägrade prata med mig, men efter stor övertalning från sin bror så fick min man prata  med henne från lastbilen.
    Jag är bara glad för att jag kan lägga detta i erfarenhetsmappen och stänga igen den lådan.
  • Anonym (S J)
    Sanningen har sitt eget sätt att leta sig fram och nu vet jag i varje fall vem denna kvinna är.En 21 årig kvinna som inte hade något roligare  för sig och hade spanat in min man på en fest veckan innan.Påstår att det började som ett fylleskämt som spårade ut.Min man har pratat med henne, men hon vill absolut inte prata med mig.Att hon kom över mitt mobilnr, beror på mitt alltför ovanliga namn och med lite hjälp av eniro så var det lätt löst.Han som avslöjade henne skäms då han inte sagt något, men han ville vara säker först.Så kan det gå när livet rullar  på .
    {#lang_emotions_demon} 

Men vilken jävla idiotbrud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FY FAN. Jag hade nog inte kunnat hålla mig från att hitta på nån saftig, skön hämnd faktiskt. Men du verkar mognare än så! Skönt.
  • sirisdotter

Slutet gott, allting gott!?  Härligt att gåtan hade ett "rimligt"  svar!

• satakatse
    Men ooh!!

Ja puckad brud som ville få de slut mellan er då med andra ord... Hade fel, jag tippa hela tiden på att det var en man som gjorde så, fast... Undra vems snopp hon sände {#lang_emotions_sunny} Som singel så sänder män det likt ett visitkort till en {#lang_emotions_throwup}

Är jätteglad för att det redde ut sig!
    ***Jag vill lära mig samiska, kanske du kan knackig samiska? Du får frächa upp språkkunskaperna och jag lär mig samtidigt!!****
  • Anonym (grr)

Tack för att du postar svaret till gåtan!!!! Inte alla trådstartare som stillar nyfikenheten!

• Anonym (bullshit)
    Anonym skrev 2010-02-10 19:06:54 följande:
    Ja, så här i efterhand kan man skratta åt det, men som synes i början av tråden så tog jag det hårdare än jag trodde jag skulle ta det, även om jag inte kan tänka mig att min man skulle kunna vara otrogen och sen lyckas ljuga om det .Tack, jag tror också på en lång trogen framtid med min partner, och efter alla våra samtal efter denna händelse så har vi kommit överens om två saker.Att självklart vara ärlig och ha tillit till varandra, men OM vi skulle finna någon annan vid sidan, meddela den andra innan det gått för långt så den andre är delaktig i livets beslut.
    förlåt.. jag kanske är lite för mycket av en realist... men det där fungerar sällan. att man ska vara ärlig o berätta.. för hur det än är.. så när ens partner träffat en annan så har den för länge sedan slutat älska en. och då har de heller ingen respekt. och då skiter de i vilket ifall man blir sårad eller inte. tyvärr funkar det oftast så. jag o min xman pratade mycket om det där när vi fortf var "lyckliga" att vi aldrig skulle såra varandra på det sättet. och vi skulle alltid se till barnens bästa osv. och vips!!, så träffar min man en annan kvinna som han lämnar mig för. och då hade vi två barn och ett påväg. och han bara stack. utan ett ord!.. så förlåt mig om jag tror att det är bullshit.
  • Anonym (grr)
    Anonym (bullshit) skrev 2010-02-17 20:43:14 följande:
    förlåt.. jag kanske är lite för mycket av en realist... men det där fungerar sällan. att man ska vara ärlig o berätta.. för hur det än är.. så när ens partner träffat en annan så har den för länge sedan slutat älska en. och då har de heller ingen respekt. och då skiter de i vilket ifall man blir sårad eller inte. tyvärr funkar det oftast så. jag o min xman pratade mycket om det där när vi fortf var "lyckliga" att vi aldrig skulle såra varandra på det sättet. och vi skulle alltid se till barnens bästa osv. och vips!!, så träffar min man en annan kvinna som han lämnar mig för. och då hade vi två barn och ett påväg. och han bara stack. utan ett ord!.. så förlåt mig om jag tror att det är bullshit.
    Det kan nog stämma som du säger...
  • satakatse
    Anonym (bullshit) skrev 2010-02-17 20:43:14 följande:
    ALLA är inte så! Min börja förklara att han tyckte jag ser konstig ut, väger för mycket och duger väll... Så han blev spolad.... ALLA är inte skit!

Personlingen så hoppas jag att han blir med en fet ostbågeluktande kärring.. hahahahaaa

men som sagt alla är inte så....
  • Anonym (bullshit)

nej jag säger inte att ALLA är så.. men jag tror det är mer regel än undantag. tyvärr.

• chrissandra
    Anonym (bullshit) skrev 2010-02-17 20:50:50 följande:
    nej jag säger inte att ALLA är så.. men jag tror det är mer regel än undantag. tyvärr.
    Det tror jag med!
Svar på tråden skumt??