skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Skönt att det verkar ha ordnat sig, hoppas ni får en lugn helg!
Sanningen har sitt eget sätt att leta sig fram och nu vet jag i varje fall vem denna kvinna är.
En 21 årig kvinna som inte hade något roligare för sig och hade spanat in min man på en fest veckan innan.
Påstår att det började som ett fylleskämt som spårade ut.
Min man har pratat med henne, men hon vill absolut inte prata med mig.
Att hon kom över mitt mobilnr, beror på mitt alltför ovanliga namn och med lite hjälp av eniro så var det lätt löst.
Han som avslöjade henne skäms då han inte sagt något, men han ville vara säker först.
Så kan det gå när livet rullar på
.
Hahaha, sjukt kul. Eller, det var väl mindre kul medan det pågick antar jag, men det var väldigt roligt att alla som tycker att man inte ska lita på sin partner utan lämna honom/henne för minsta lilla fick sig en knäpp på näsan.
Lycka till i resten av ert liv, gissar att det kommer gå bra för er två med tanke på att ni faktiskt har tillit till varann, det verkar ovanligt nu för tiden.
.
Slutet gott, allting gott!? Härligt att gåtan hade ett "rimligt" svar!
Som singel så sänder män det likt ett visitkort till en 
Tack för att du postar svaret till gåtan!!!! Inte alla trådstartare som stillar nyfikenheten!
nej jag säger inte att ALLA är så.. men jag tror det är mer regel än undantag. tyvärr.