• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Ungmamma83
    Anonym (anonym) skrev 2010-01-31 16:38:22 följande:
    fundera på det du...
  • Anonym

Haha vad skojigt att se att Ungmamma huserar även här med sin expertis och genomtänkta påståenden. Jippi! {#lang_emotions_demon}

• Anonym (jag?)

skulle jag nu varit den där psykot till älskarinnan och verkligen viljat plantera in massa misstankar i TS huvud (alltså vilja sabba för deras relation), så skulle jag faktiskt köpt ett helt nytt "ren" nummer (som ingen känner till) och skickat dem där messen.
    Dvs, TS man skulle inte haft detta nummer sparat nånstans och såklart inte visste vem det kunde vara. Och jag i sin tur skulle vetat att INGEN förutom TS känner till numret, så ring hur mycket ni vill, jag svara inte ändå för då avslöjar jag mig.
    Hängde ni med i logiken?

Jag menar inte att han var otrogen nu, och det kunde vart en skojare bara som driver... Men det blir svårt som sagt att ta reda på vem det är (om nummret inte används mycket mer än till detta)

• Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:39:43 följande:
    fundera på det du...
    Bra svar. Varför berättar du inte istället? Jag frågade precis Jenny som jobbar på eniro och Jerry som jobbat där i 2 år. De kan inte se vem som innehar ett kontantkort. Självklart kan de inte det då vem som helst kan gå in och köpa ett utan att legetimera sig. Det kan man räkna ut med arslet. 
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 16:44:25 följande:
    Haha vad skojigt att se att Ungmamma huserar även här med sin expertis och genomtänkta påståenden. Jippi!
    ?? Förklara vad du menar?
  • Anonym
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:39:43 följande:
    fundera på det du...
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:46:52 följande:
  • Anonym
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:46:52 följande:
    Anonym (anonym) skrev 2010-01-31 16:38:22 följande:
    fundera på det du...

Du kan svara på ditt eget inlägg med ditt eget svar...
  • Ungmamma83
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:45:44 följande:
    Bra svar. Varför berättar du inte istället? Jag frågade precis Jenny som jobbar på eniro och Jerry som jobbat där i 2 år. De kan inte se vem som innehar ett kontantkort. Självklart kan de inte det då vem som helst kan gå in och köpa ett utan att legetimera sig. Det kan man räkna ut med arslet. 
    ja? och? är ju ingen som vet om det är oreggat eller inte.
  • Heidi01
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:14:42 följande:
    Fattar ni inte själva att det är sjukt att utreda saker hela tiden för att förebygga otrohet?? Om man inte tror att någon är otrogen och ändå sätter in värsta specialstyrkan behöver man faktiskt hjälp. Om TS, som känner sin man, nu utläst av hans svar och  hans reaktion att läget inte är oroväckande så ska hon väl kunna känna sig trygg i sin egen bedömning? Men neejdå. Då finns det osäkra stackare som inte kan acceptera en sådan sak för om deras män är opålitliga så ska alla andras karlar vara det också! hahaha
    Håller med till 100%!! , tack för att jag slapp skriva det {#lang_emotions_laughing}
  • Ungmamma83

kan ju vara hemligt med och då kan inte de på eniro "se" det.

Mariohn skrev 2010-01-31 16:45:44 följande:
Svar på tråden skumt??