skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fast lägger ts ut nummret lär hon få en varning och bli av med anonymiteten. Kanske hon behöver den nu om hon behöver stöd.
och nu skriver jag på vanliga så visst går de att skriva till sig själv....
jaja TS du kan alltid inboxa nummret till nån av oss.... jag ställer upp!
Hon kan ju sicka numret till någons inbox? :P
Ja! Ut med numret något sätt! Så kan alla skicka ett SMS med texten "Skaffa en egen man, subba!" Det vore tufft tycker jag... Jag är på i alla fall!
ja det hade vart rätt kul om alla messade personen hehe.. får ts inboxa nr eller är det oxå mot reglerna? ska leta fram ett kontantkorts nr så kan jag messa jag med om hon ger ut numret.
Om det nuär så att Ts man skulle vara otrogen så är de faktiskt två om det! Du får vara hård men rättvis mot din man, inga lama ursäkter ska godtagas. Ni ska ta reda på vem det är som skickar sms!