• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Adis83

Fy vilket hemskt sms !
    Har din man en mobil så ring och fråga honom..

Adrian 0302 Theo 0403 Liam 0607 Engla 0801
  • Anonym

För det första, vilken idiot som skriver smset.
    För det andra, var är din man?

Kan det vara nån som försöker jävlas bara?

• Anonym

Min man jobbar, har försökt få tag på honom, men han svarar inte.
    Nu är det inget konstigt, för han kanske är upptagen av sitt jobb eller sover.
    Jag vet inte vad jag ska tro om detta sms, kanske det är någon som driver med mig?!
    Men varför och vem?

• Bedan

Ja om du inte har någon direkt ovän så är det ju svårt att veta vem det kan vara. Det kan ju vara nån som jävlas också. Obehagligt!

• Anonym

Finns det något sätt att ta reda på vem som skickat det?
    Något annat ställe än eniro man kan söka numret på?

• Anonym

Har ingen ovän vad jag vet och varför skulle någon vilja jävlas på detta sätt?

• Bedan
    Anonym skrev 2010-01-31 00:56:32 följande:
    Har ingen ovän vad jag vet och varför skulle någon vilja jävlas på detta sätt?
    hitta.se? Googla på det? Fast finns det inte på eniro finns det kanske inte där heller. Angående varför nån skulle vilja jävlas så så kan jag bara säga; idioter finns det gott om. Det kanske är nån på hans jobb som vill retas?
  • jessicacarlsson

Kanske någon som skickat fel? Eller så är de någon som vill driva med dig, väldigt elakt!!

Kolla på hitta.se också för jag har några ggr sökt på eniro och inte hittat de jag letar efter och sen tittat på hitta.se och då hittar jag
Svar på tråden skumt??