• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • dålli
    satakatse skrev 2010-01-31 12:01:30 följande:
    vi kan alla sända sms och säga "vi alla är med x, han är så fin, ts vet om det.. så du är inte ensam om att dela honnom* hehe.. om hon är med honnom så får han hett om öronen och ts har inte behövt göra så mycket... om det är lögn så lär det inte bli efterverkningar av något slag...
    haha. ja!
  • Anonym (livserfarenhet.)

Testa ring upp numret vid ett senare tillfälle, med skyddat nummer så de inte ser att det är du som ringer  och se om nån svarar, eller med nån annans telefon. Fråga vad din man hade på sig denna kväll och fråga om personen kan tala om vad för underkläder han hade på sig. Jag skulle bli misstänksam som fan i alla fall. Om persone i fråga verkligen ligger med din man och hon nu avslöjar honom, så tror jag det beror på att han försöker avsluta denna relation, och hon nu vill hämnas för han lär ju bli jättearg på henne för att hon avslöjar honom annars, och kommer ändå att förlora honom. Men tyvärr är det nog så oftast att ingen rök utan eld. Jag tror din man för dig bakom ljuset på nåt sätt här....

• viseversa
    Anonym (livserfarenhet.) skrev 2010-01-31 12:22:45 följande:
    Testa ring upp numret vid ett senare tillfälle, med skyddat nummer så de inte ser att det är du som ringer  och se om nån svarar, eller med nån annans telefon. Fråga vad din man hade på sig denna kväll och fråga om personen kan tala om vad för underkläder han hade på sig. Jag skulle bli misstänksam som fan i alla fall. Om persone i fråga verkligen ligger med din man och hon nu avslöjar honom, så tror jag det beror på att han försöker avsluta denna relation, och hon nu vill hämnas för han lär ju bli jättearg på henne för att hon avslöjar honom annars, och kommer ändå att förlora honom. Men tyvärr är det nog så oftast att ingen rök utan eld. Jag tror din man för dig bakom ljuset på nåt sätt här....
    Håller med. Det luktar skumt här. Jag tror inte ts man är helt oskyldig i det hela. Tror knappast han erkänner bara sådär. Han kommer neka in i det sista!
  • Anonym

Förhoppningsvis har ts fått tag i sin man nu.

• Queenie70

Vaddå vad är det man ska se? Alla "anonyma" kommer ju alltid upp om TS är anonym, fast brevid TS så står det "trådstartaren"

Eller är det nåt jag inte fattar?

• After Forever

Vi har ju redan gått igenom det här med att alla anonyma utan tillfällig signatur kommer upp med TS när man trycker på visa endast. Läs igenom tråden innan ni börjar med ert löjliga trollspekulerande!

• Saken0909

Någon som är VÄLDIGT svartsjuk på det ni har och försöker förstöra det??

Varför avslöja "otroheten" för dej...om det hadde varit sant så hadde nog inte personen avslöjat det eftersom du lär prata med din man då??

Enbart för att göra dej upprörd och misstänksam tror jag.. riktig 14is-lekstuga fasoner..

• satakatse
    Saken0909 skrev 2010-01-31 13:35:42 följande:
    Någon som är VÄLDIGT svartsjuk på det ni har och försöker förstöra det?? Varför avslöja "otroheten" för dej...om det hadde varit sant så hadde nog inte personen avslöjat det eftersom du lär prata med din man då?? Enbart för att göra dej upprörd och misstänksam tror jag.. riktig 14is-lekstuga fasoner..
    men det finns älskarinnor oxå vilka blir fullkomligt less på att vänta på att han ska få tummen ur... och lämna henne han är med för henne..

behöver inte vara nu så, men sånt händer...
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
Svar på tråden skumt??