skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Ts, När kommer din man hem?
Testa ring upp numret vid ett senare tillfälle, med skyddat nummer så de inte ser att det är du som ringer och se om nån svarar, eller med nån annans telefon. Fråga vad din man hade på sig denna kväll och fråga om personen kan tala om vad för underkläder han hade på sig. Jag skulle bli misstänksam som fan i alla fall. Om persone i fråga verkligen ligger med din man och hon nu avslöjar honom, så tror jag det beror på att han försöker avsluta denna relation, och hon nu vill hämnas för han lär ju bli jättearg på henne för att hon avslöjar honom annars, och kommer ändå att förlora honom. Men tyvärr är det nog så oftast att ingen rök utan eld. Jag tror din man för dig bakom ljuset på nåt sätt här....
Ts!Har du hört något?Pratade du mer med din man?
Förhoppningsvis har ts fått tag i sin man nu.
Vaddå vad är det man ska se? Alla "anonyma" kommer ju alltid upp om TS är anonym, fast brevid TS så står det "trådstartaren"
Eller är det nåt jag inte fattar?
Vi har ju redan gått igenom det här med att alla anonyma utan tillfällig signatur kommer upp med TS när man trycker på visa endast. Läs igenom tråden innan ni börjar med ert löjliga trollspekulerande!
Någon som är VÄLDIGT svartsjuk på det ni har och försöker förstöra det??
Varför avslöja "otroheten" för dej...om det hadde varit sant så hadde nog inte personen avslöjat det eftersom du lär prata med din man då??
Enbart för att göra dej upprörd och misstänksam tror jag.. riktig 14is-lekstuga fasoner..