• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Mariohn
    Bedan skrev 2010-01-31 15:12:34 följande:
    Jag har haft tillräckligt många dåliga förhållanden för att komma ihåg att inte bry mig. Ifall min kille vill vara otrogen kan han väl vara det, och ifall jag då inte vill vara ihop med honom efter en sån grej så slipper jag. Dessutom, ifall jag skulle få ett sånt sms skulle jag ändå bara ta för givet att det var hans psykoex som ville jävlas och så hade jag inte svarat... eller skrivit det du skrev :)
    Precis vad jag tänker. Det kan inte vara en välutbildad och intelligent människa som gör en sådan sak och om min man nu verkligen skulle bli totalt personlighetsförändrad och vilja vara otrogen så skulle han inte vara det med något så pinsamt och sopigt. Det är inte hans grej och jag känner till hans krav för attraktion Man kan välja karlar med god smak så slipper man fjortisdrama
  • satakatse
    Mariohn skrev 2010-01-31 15:16:22 följande:
    finns massa lågutbildad folk vilka uppför sig så {#lang_emotions_cool} boende i lägenhet och hus.. alla är inte läkare osv osv..
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Mariohn
    satakatse skrev 2010-01-31 15:18:46 följande:
    finns massa lågutbildad folk vilka uppför sig så boende i lägenhet och hus.. alla är inte läkare osv osv..
    Exakt min poäng...och om ens karl har så kass smak att han vill doppa snoppen i någon som är så pinsam och dramasökande så är det i sig skäl nog att dumpa honom. 
  • Anonym

Oj, vilken drama det har blivit här {#lang_emotions_wink}.
    Jag har pratat med min man, han har ingen aning om vem det är, men inget han är medskyldig till i  varje fall.
    Han tror att det är någon med sjuk humor som vill driva med mig.
    Två av mina vänner har ringt detta nummer, men ingen svarar,varken på samtal eller deras sms.
    Jag har inte fått några fler sms, eller själv skickat något.
    Jag undrar bara hur jag ska få veta vem personen är med den vrickade humorn?!

• Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 15:48:58 följande:
    Oj, vilken drama det har blivit här . Jag har pratat med min man, han har ingen aning om vem det är, men inget han är medskyldig till i  varje fall. Han tror att det är någon med sjuk humor som vill driva med mig. Två av mina vänner har ringt detta nummer, men ingen svarar,varken på samtal eller deras sms. Jag har inte fått några fler sms, eller själv skickat något. Jag undrar bara hur jag ska få veta vem personen är med den vrickade humorn?!
    Som sagt. Svara bara. "Skönt. jag undrade just. Din är hos mig också. Säg till när vi ska byta tillbaka". Bemöt det med humor, likgiltighet eller ett garv. Bry dig inte
  • Anonym (007)

Det finns inte några "försmådda" tonårs bonusbarn i bakgrunden?

• Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 15:48:58 följande:
    Oj, vilken drama det har blivit här . Jag har pratat med min man, han har ingen aning om vem det är, men inget han är medskyldig till i  varje fall. Han tror att det är någon med sjuk humor som vill driva med mig. Två av mina vänner har ringt detta nummer, men ingen svarar,varken på samtal eller deras sms. Jag har inte fått några fler sms, eller själv skickat något. Jag undrar bara hur jag ska få veta vem personen är med den vrickade humorn?!
    jag kan se om jag kan kolla det... (syrran jobbar på eniro, kan kolla lite insider info. hon jobbar nu nämligen) så om du vill kan du ju inboxa nr till mig så kollar jag.
  • houseboatman

Svaret som sagts tidigare är enkelt, du kan inte få reda på om det är ett oregistrerat kontantkort. Det finns inga vägar runt det faktumet. Så enkelt är det. Litar du på svaret din man gav, så är det som andra skrivit; - något ex till honom, eller dig. - någon som i alla fall känner till hans schema och ditt mobilnummer. Det kan ju inte vara så många. Sätt er ned tillsammans, gör en lista över de personerna och kontakta sedan var och en och fronta dom.

• Ungmamma83
    houseboatman skrev 2010-01-31 15:54:53 följande:
    Svaret som sagts tidigare är enkelt, du kan inte få reda på om det är ett oregistrerat kontantkort. Det finns inga vägar runt det faktumet. Så enkelt är det. Litar du på svaret din man gav, så är det som andra skrivit; - något ex till honom, eller dig. - någon som i alla fall känner till hans schema och ditt mobilnummer. Det kan ju inte vara så många. Sätt er ned tillsammans, gör en lista över de personerna och kontakta sedan var och en och fronta dom.
    jo genom mig
  • satakatse

ja, skönt att han är oskyldig!

kan vara så enkelt att att hon smsat fel? eller hon kanske smsa med namn osv så att det stämde...

Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
Svar på tråden skumt??