• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:52:00 följande:
    varför skulle min syrra ge ut ett hemligt nr till mig och riskera att göra ett brott?
    Tja hon kanske har samma sätt att "tänka" som du
  • Ungmamma83
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:52:49 följande:
    Tja hon kanske har samma sätt att "tänka" som du
    tvillingar men sedan vet hon ju vad on får lämna ut och vad hon inte får lämna ut.
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:54:04 följande:
    tvillingar men sedan vet hon ju vad on får lämna ut och vad hon inte får lämna ut.
    Sicken tur
  • plumselina78

ring igen men gör så ditt blir skyddat mot nr press

• Ungmamma83
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:54:29 följande:
    Sicken tur
    hon hade inte lämnat ut ett hemligt nr till mig. har reda testat det. en kompis till mig hade hemligt nr (visste inte om det då) och jag ringade syrran och bad henne kolla upp nr, men eftersom det var hemligt så fick jag det inte även om min syrra vet att jag känner personen. hon höll stenhårt på reglerna.
  • Mariohn
    plumselina78 skrev 2010-01-31 16:55:17 följande:
    ring igen men gör så ditt blir skyddat mot nr press
    Men VARFÖR ska hon skapa drama om hon nu bestämt sig för att skita i vilket eftersom hon tror på sin man?? har ni verkligen så lite liv?? 
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:55:59 följande:
    hon hade inte lämnat ut ett hemligt nr till mig. har reda testat det. en kompis till mig hade hemligt nr (visste inte om det då) och jag ringade syrran och bad henne kolla upp nr, men eftersom det var hemligt så fick jag det inte även om min syrra vet att jag känner personen. hon höll stenhårt på reglerna.
    Skönt att det finns folk som tar sekretessen på allvar.
  • Ungmamma83
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:57:14 följande:
    Skönt att det finns folk som tar sekretessen på allvar.
    min syrra tar den på största allvar. tyckte faktiskt hon kunde lämnat ut nr till mig eftersom jag ändå kände personen och det visste hon, men icke sa nicke.
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 17:01:16 följande:
    min syrra tar den på största allvar. tyckte faktiskt hon kunde lämnat ut nr till mig eftersom jag ändå kände personen och det visste hon, men icke sa nicke.
    M ok. Jag förstod det i första inlägget. Kan vi möjligtvis sluta prata om din syrras jobb nu? :´)
  • Anonym
    Vad har din syrra för skostorlek?
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 17:01:16 följande:
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:55:59 följande:
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:52:00 följande:
    varför skulle min syrra ge ut ett hemligt nr till mig och riskera att göra ett brott?
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:54:04 följande:
Svar på tråden skumt??