• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • After Forever
    Jossan90 skrev 2010-01-31 13:48:26 följande:
    var blev ts av?
    Hon har väll ett liv utanför internet antar jag?.
  • Jossan90

jo det förstod jag också,men man vill gäna vet vad som händer? nyfiken {#lang_emotions_embarassed}

• hjohanna
    After Forever skrev 2010-01-31 13:49:56 följande:
    Hon har väll ett liv utanför internet antar jag?.
    Kan man ha de? {#lang_emotions_surprised}
    Madicken & Emma - mina hjärtan!
  • Mariohn

Jag hade svarat "se till att han äter ordentligt och ser sig för när han går över gatan" 

• Bedan
    Mariohn skrev 2010-01-31 15:07:19 följande:
    Jag hade svarat "se till att han äter ordentligt och ser sig för när han går över gatan" 
    Det ska jag komma ihåg att skriva ifall jag någonsin hamnar i TS situation!
  • Mariohn
    Bedan skrev 2010-01-31 15:08:01 följande:
    Det ska jag komma ihåg att skriva ifall jag någonsin hamnar i TS situation!
    Kom ihåg att inte bry dig åtminstone...Eller gör slut. Har man ett så gaggligt förhållande att man blir påverkad av en sådan sak är man antingen 13 år eller olycklig tror jag. 
  • satakatse
    Mariohn skrev 2010-01-31 15:09:24 följande:
    Kom ihåg att inte bry dig åtminstone...Eller gör slut. Har man ett så gaggligt förhållande att man blir påverkad av en sådan sak är man antingen 13 år eller olycklig tror jag. 
    idag är otrohet tydligen jättevanligt, så klart man hajjar till om man får sånt sms.... oavsett om relationen är bra eller inte och om man har passerat 13..
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Bedan
    Mariohn skrev 2010-01-31 15:09:24 följande:
    Jag har haft tillräckligt många dåliga förhållanden för att komma ihåg att inte bry mig. Ifall min kille vill vara otrogen kan han väl vara det, och ifall jag då inte vill vara ihop med honom efter en sån grej så slipper jag.
    Dessutom, ifall jag skulle få ett sånt sms skulle jag ändå bara ta för givet att det var hans psykoex som ville jävlas och så hade jag inte svarat... eller skrivit det du skrev :)
  • Mariohn
    satakatse skrev 2010-01-31 15:11:28 följande:
    idag är otrohet tydligen jättevanligt, så klart man hajjar till om man får sånt sms.... oavsett om relationen är bra eller inte och om man har passerat 13..
    Ok...Hade jag fått ett sådant sms hade jag garvat.
    Jag känner folk som haft affärer. Tyvärr. Det brukar vara ytterst diskret. Det är faktiskt mest högstadie/gymnasieelever som sysslar med provokativa och kryptiska meddelanden. Men visst. En läkare eller advokat vill säkert riskera sitt rykte genom att bete sig som en sådan barnrumpa om det skulle komma fram...eller så kanske det är husvagnspack som skickar sådant...en gissning bara. 
Svar på tråden skumt??