skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Låna någon annans mobil och tryck *31*telefonnummer#..tror jag det är för då blir numret hemligt.. alltså ditt.. då kanske personen frågar?
Ev visa smset till honom??
Ett sånt sms hade jag inte brytt mig om, alls. Hade inte trott på det. Och om det var sant hade jag inte brytt mig det minsta ändå, eftersom jag inte kunde veta det. Hade nog garvat och raderat.
jag skulle aldrig hålla på och "leta bevis" för min sambos ev otrohet. Aldrig forska i skumma sms, rota i hans mail eller mobil. Kanske fråga honom, javisst, men hans svar skulle jag lita på.
är jag naiv? Kanske. Men det skiter jag i. I mitt förhållande litar jag på sambon i vått och torrt. Sen om jag själv skulle snubbla över sanningen att han är otrogen, den dagen den sorgen. Skulle aldrig ta ut något i förskott.
Skulle jag ha minsta lilla gnuttetvivel om min sambo skulle jag inte vara tillsammans med honom. Skulle aldrig kunna bygga ett förhållande och vara rädd för otrohet. Händer det så händer det men händer det inte så varför spekulera och snoka och rota IFALL det är så?
Tror snokerier innan man VET och har BEVIS förstör förhållanden precis lika mycket som otrohet. Att inte lita på sin sambo... varför är man då tillsammans?
Riktar mig nu ej endast till ts, utan tycker hon ska lita på sin sambos ord. Skulle det sen komma fram att sms:en ÄR sanna, så får hon ju ta det DÅ. Inte nu. Nu tycker jag hon bara ska garva åt dem och radera och glömma bort den tragiska människan som tydligen inte har något liv...
Jag har aldrig varir svartsjuk och hade nog frågat sambon hur det ligger till, hade han sagt att det inte är något så hade jag fått tro på det och gå vidare. Börjar man snoka kan man lika gärna ta en paus eller göra slut, då har det gått väldigt snett i förhållandet.
Jag hade inte dött om han knullade någon annan, det finns värre saker som akn hända.
Men samtidigt är det lite naivt att tro att ens sambo elelr man aldrig skulle göra något och att det bara är vissa sorters människor, tex lågutbildade, som gör sånt.
Jag har ofta träffat upptagna män med arbeten som innebär att de reser mycket som har gjort närmanden eller som jag vet knullar runt när frugan inte är med. Och jag skulle nog vilja påstå att det oftast är högutbildade, högavlönade män som tror att de står över allt vad moral heter.
Varför skaffar man inte en tjej som tycker det är ok med öppna förhållanden om man har ett behov av att ligga av sig regelbundet med olika kvinnor?
Hur har det gått för TS igentligen? Har hon kommit fram till nått??
Jag fick ett samtal för längesedan där en kvinna påstod att hennes vännina knullade min man, sedan lade hon på. Tre månader senare ringer samma person igen och säger att hon knullar min man. Hon ringde från hemligt. Jag spårade numret, går att göra oavsett om hon har hemligt eller skyddat. Man ringer sin operatör och begär en spårning, kostar 500 kr, tar ca 1-2 veckor innan man får svaret hem, eller till posten. Kommer i rek brev. Man talar bara om vilket datum det gäller, 500kr per dygn. Nu vet du numret men du kanske kan få ett namn. Funkar dessvärre inte på kontantkort. Jag hade tur, hon ringde från sitt hemnummer, blåst som hon var. Lycka till!