• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym (tillit)
    Anonym skrev 2010-01-31 23:03:19 följande:
    Innerst inne så tvivlar du kanske på din mans oskuld och försöker kanske att blunda för alla tecken du får? tänker att om du verkligen velat vara säker kunde du frågat vad han hade på sig eller nåt specifikt som man bara kan veta ifall de varit nakna ihop men du ignorerar det,varför?
    Vaför ska man hålla på så? Litar man på någon så gör man, då behöver man inte fråga ut en människa som tydligen inte har något liv. personen vill givetvis att ts ska bli ledsen, osäker och börja ställa en massa frågor. Hade aldrig spelat en sådan person i händerna! Bättre att bara ignorera, eller som ts, låta vännerna telefonterra
  • Anonym

När jag fick sms i natt så blev jag först väldigt förvånad, säkert inget konstigt med det, men nej att han skulle vara otrogen kändes inte så troligt, men klart jag tillslut blev osäker, därav att jag ville prata med honom för att känna av om han ljög eller nåt.
    Jag fick inga vibbar om  att han ljög,så jag släppte den tanken.
    Jag vet inte vilka kläder han har på sig, då han inte varit hemma på flera dagar, så jag kan inte fiska via den biten, om jag nu skulle velat det.
    Jag skickade däremot ett svar till henne, där  jag frågade det som ställts här på tråden flera gånger.
    Om nu min man var hos henne, varför sms hon då mig??
    Svaret jag fick var att han stod i duschen då och att hon fixade fram mitt mobilnummer från hans mobil som låg i hans ficka.
    Jag har spånat en hel del påvem  det kan vara,men jag har dessvärre inte ens någon misstanke, för vad jag vet så känner jag ingen så sjuk i huvudet som denna person.
    Jag hoppas att personen ger upp snart, med tanke på  att jag inte ger fler gensvar.

• Anonym
    Anonym (tillit) skrev 2010-01-31 23:08:25 följande:
    Vaför ska man hålla på så? Litar man på någon så gör man, då behöver man inte fråga ut en människa som tydligen inte har något liv. personen vill givetvis att ts ska bli ledsen, osäker och börja ställa en massa frågor. Hade aldrig spelat en sådan person i händerna! Bättre att bara ignorera, eller som ts, låta vännerna telefonterra
    Man känner aldrig en person helt och hållet,även om man varit ihop/gift i 50år så gör man inte det. Det finns alltid nåt du inte vet om din partner.  Jag tycker iaf ts,att du ska ta det här på lite större allvar för hellre upptäcka det nu om han nu är otrogen än om 1år.
    Sen har de barn ihop också  så intresset borde vara större att verkligen vilja veta ifall pappan till hennes barn har en annan.
  • Anonym (jorå)
    Anonym (tvivlar) skrev 2010-01-31 22:44:04 följande:
    Är du säker på att spårning finns kvar idag?   Jo, inom polisen förekommer det väl - men kav "vanligt folk"  beställa tjänsten fortfarande?   Du skriver att det du berättar hände för länge sedan.
    Ett år sedan. Kolla nätoperatören, det står om de har det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 23:11:34 följande:
    När jag fick sms i natt så blev jag först väldigt förvånad, säkert inget konstigt med det, men nej att han skulle vara otrogen kändes inte så troligt, men klart jag tillslut blev osäker, därav att jag ville prata med honom för att känna av om han ljög eller nåt. Jag fick inga vibbar om  att han ljög,så jag släppte den tanken. Jag vet inte vilka kläder han har på sig, då han inte varit hemma på flera dagar, så jag kan inte fiska via den biten, om jag nu skulle velat det. Jag skickade däremot ett svar till henne, där  jag frågade det som ställts här på tråden flera gånger. Om nu min man var hos henne, varför sms hon då mig?? Svaret jag fick var att han stod i duschen då och att hon fixade fram mitt mobilnummer från hans mobil som låg i hans ficka. Jag har spånat en hel del påvem  det kan vara,men jag har dessvärre inte ens någon misstanke, för vad jag vet så känner jag ingen så sjuk i huvudet som denna person. Jag hoppas att personen ger upp snart, med tanke på  att jag inte ger fler gensvar.
    Det behöver ju inte vara nån du känner som han är otrogen med.  Och det är klart att din man förnekar allt om han nu är otrogen och självklart inte vill att du ska få reda på nåt.
    Vad är det som skulle vara så konstigt med att hon messar dig när han är där?
    tänk om hon talar sanning?

Jag hoppas att du har fel men jag tror tyvärr inte det.
  • lövet2

TS - Hoppas du hittar personen som SMS:at, för det måste vara väldigt olustigt att få sådant kastat i ansiktet. För hur ska du kunna veta 100% säkert vad som är sant?

Själv fick jag ett telefonsamtal en sen kväll. Det var en man som ville upplysa mig om vad min man sysslar med när han är på jobbet. Denne man påstod att min make förfört hans minderårige son. Men sedan spårade det ur! Det slutade med en massa fyllesvammel om orgier här och där och att min man helgen före hade varit iklädd rosa korsett och ägnat sig åt både olagligheter och lite annat (fyllot passade här på att komma med så snuskiga detaljer som möjligt). Nåja, min man hade den helgen legat sjuk här hemma i vår säng, så där lade jag på luren. Suck!

En kompis till mig hade kunnat få problem. Frun till hennes ex är extremt svartsjuk på alla före detta flickvänner. Hon ringde till min kompis man och frågade om han trodde att kompisen var på jobbet. I själva verket var hon hemma hos sitt ex och var otrogen!
    Tur att min kompis bytt skift och satt bredvid sin man när han fick telefonsamtalet ...

• Anonym (tillit)
    Anonym skrev 2010-01-31 23:13:25 följande:
    Man känner aldrig en person helt och hållet,även om man varit ihop/gift i 50år så gör man inte det. Det finns alltid nåt du inte vet om din partner.  Jag tycker iaf ts,att du ska ta det här på lite större allvar för hellre upptäcka det nu om han nu är otrogen än om 1år. Sen har de barn ihop också  så intresset borde vara större att verkligen vilja veta ifall pappan till hennes barn har en annan.
    Spelar roll om man känner varandra helt och hållet eller ej. varför vara tillsammans med någon som man inte litar på? Börjar man tvivla av lite sms från en helt okänd person bör man kanske inte vara tillsammans alls. Skillnad om personen själv presenterat bevis i form av bilder, eller ett ögonvittne som ts känner sett dem tillsammans eller vad f-n som helst. Men att börja tvivla på sin livskamrat bara för att nån antagligen vill spela en ett fult spratt...
    ärligt, skulle MIN sambo få sådana sms och börja tvivla på mig skulle det bli bye bye direkt. Litar han inte på mig så får det vara.

För mig så krävs det bevis innan jag skulle börja tvivla, och med bevis behöver man inte tvivla för då vet man. Men innan dess... utan tillit, vad är förhållandet värt? Inget!
  • Anonym
    Anonym (tillit) skrev 2010-01-31 23:23:33 följande:
    Spelar roll om man känner varandra helt och hållet eller ej. varför vara tillsammans med någon som man inte litar på? Börjar man tvivla av lite sms från en helt okänd person bör man kanske inte vara tillsammans alls. Skillnad om personen själv presenterat bevis i form av bilder, eller ett ögonvittne som ts känner sett dem tillsammans eller vad f-n som helst. Men att börja tvivla på sin livskamrat bara för att nån antagligen vill spela en ett fult spratt... ärligt, skulle MIN sambo få sådana sms och börja tvivla på mig skulle det bli bye bye direkt. Litar han inte på mig så får det vara.  För mig så krävs det bevis innan jag skulle börja tvivla, och med bevis behöver man inte tvivla för då vet man. Men innan dess... utan tillit, vad är förhållandet värt? Inget!
    Det är konstigt att den personen vet så mycket om hennes man utan att känna honom. Sen att hon efter att ha pratat med sin man där han säger att han sovit får ett sms där det står att han ljuger,då hade jag faktiskt börjat tvivla.. Bevis är alltså att ta din man på bar gärning?  men hur många gånger har det inte hänt att folk blundar för alla uppenbara tecken och sedan säger,hur kunde jag vara så dum,alla tecken fanns ju där men jag valde att blunda för de.. 
    Skulle min man tjura för att jag frågar så skulle jag bli ännu mera misstänksam,har han inget att dölja så kan han väl svara iaf,dumpar han mig för det så var det väl lika bra,intoleranta människor klarar jag mig bra utan.
  • Anonym

Jag har precis kollat in om jag fått fler sms, och dessvärre fått det,  men nu var det lite obehagligt, personen har skickat en dålig närbild av ett knullande par.
    Sen fortsatt berättat detaljerat vad han gjort, vilken ställning som var bäst, hur han lät osv.
    Bilden säger mig ingenting, en dålig närbild av en *** i en ***** och kan lika gärna vara vem som helst, jag förutom att hon skulle vara blond då och det talar inte till hennes fördel, då han gillar brunetter.
    Jag erkänner,  jag sitter och tittar på bilden för att se om det är ens det minsta jag känner igen.
    Har ringt min man som lastar just nu och bett honom ringa så fort han kan.
    Nej, jag tror inte min man har varit med denna kvinna, men jag tycker det är vansinnigt obehagligt.
    Det känns inge bra just nu, och att skriva detta  inlägg  tar hur lång tid som helst, för jag vet helt enkelt inte vad jag ska tro eller tänka??!

• Anonym

Om man nu tar en närbild under tiden man har sex, skumt enligt mig,man har väl annat för sig, så borde det väl finnas andra bilder med, så jag funderar på om jag ska be henne skicka dom också eller om jag helt enkelt ska fortsätta nonchalera henne??

Svar på tråden skumt??