skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
När jag fick sms i natt så blev jag först väldigt förvånad, säkert inget konstigt med det, men nej att han skulle vara otrogen kändes inte så troligt, men klart jag tillslut blev osäker, därav att jag ville prata med honom för att känna av om han ljög eller nåt.
Jag fick inga vibbar om att han ljög,så jag släppte den tanken.
Jag vet inte vilka kläder han har på sig, då han inte varit hemma på flera dagar, så jag kan inte fiska via den biten, om jag nu skulle velat det.
Jag skickade däremot ett svar till henne, där jag frågade det som ställts här på tråden flera gånger.
Om nu min man var hos henne, varför sms hon då mig??
Svaret jag fick var att han stod i duschen då och att hon fixade fram mitt mobilnummer från hans mobil som låg i hans ficka.
Jag har spånat en hel del påvem det kan vara,men jag har dessvärre inte ens någon misstanke, för vad jag vet så känner jag ingen så sjuk i huvudet som denna person.
Jag hoppas att personen ger upp snart, med tanke på att jag inte ger fler gensvar.
TS - Hoppas du hittar personen som SMS:at, för det måste vara väldigt olustigt att få sådant kastat i ansiktet. För hur ska du kunna veta 100% säkert vad som är sant?
Själv fick jag ett telefonsamtal en sen kväll. Det var en man som ville upplysa mig om vad min man sysslar med när han är på jobbet. Denne man påstod att min make förfört hans minderårige son. Men sedan spårade det ur! Det slutade med en massa fyllesvammel om orgier här och där och att min man helgen före hade varit iklädd rosa korsett och ägnat sig åt både olagligheter och lite annat (fyllot passade här på att komma med så snuskiga detaljer som möjligt). Nåja, min man hade den helgen legat sjuk här hemma i vår säng, så där lade jag på luren. Suck!
En kompis till mig hade kunnat få problem. Frun till hennes ex är extremt svartsjuk på alla före detta flickvänner. Hon ringde till min kompis man och frågade om han trodde att kompisen var på jobbet. I själva verket var hon hemma hos sitt ex och var otrogen!
Tur att min kompis bytt skift och satt bredvid sin man när han fick telefonsamtalet ...
Jag har precis kollat in om jag fått fler sms, och dessvärre fått det, men nu var det lite obehagligt, personen har skickat en dålig närbild av ett knullande par.
Sen fortsatt berättat detaljerat vad han gjort, vilken ställning som var bäst, hur han lät osv.
Bilden säger mig ingenting, en dålig närbild av en *** i en ***** och kan lika gärna vara vem som helst, jag förutom att hon skulle vara blond då och det talar inte till hennes fördel, då han gillar brunetter.
Jag erkänner, jag sitter och tittar på bilden för att se om det är ens det minsta jag känner igen.
Har ringt min man som lastar just nu och bett honom ringa så fort han kan.
Nej, jag tror inte min man har varit med denna kvinna, men jag tycker det är vansinnigt obehagligt.
Det känns inge bra just nu, och att skriva detta inlägg tar hur lång tid som helst, för jag vet helt enkelt inte vad jag ska tro eller tänka??!
Om man nu tar en närbild under tiden man har sex, skumt enligt mig,man har väl annat för sig, så borde det väl finnas andra bilder med, så jag funderar på om jag ska be henne skicka dom också eller om jag helt enkelt ska fortsätta nonchalera henne??