• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym
    Anonym (T) skrev 2010-01-31 22:05:39 följande:
    förmodeligen för hade hon haft hemligt hade du aldrig fått det.
    OT men jo, det går aldeles utmärkt. Det finns inte stöd i lagen för "hemliga" telefonnummer.
  • Anonym (T)
    Anonym skrev 2010-01-31 23:38:49 följande:
    OT men jo, det går aldeles utmärkt. Det finns inte stöd i lagen för "hemliga" telefonnummer.
    nej det går inte. det finns en anlednign att man har ett hemligt nr. ett hemligt nr får aldrig lämnas ut. du kan itne ringa till eniro och be att få ett nr som visar sig vara hemligt, då får de inte ge ut det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 23:35:40 följande:
    Jag har precis kollat in om jag fått fler sms, och dessvärre fått det,  men nu var det lite obehagligt, personen har skickat en dålig närbild av ett knullande par. Sen fortsatt berättat detaljerat vad han gjort, vilken ställning som var bäst, hur han lät osv. Bilden säger mig ingenting, en dålig närbild av en *** i en ***** och kan lika gärna vara vem som helst, jag förutom att hon skulle vara blond då och det talar inte till hennes fördel, då han gillar brunetter. Jag erkänner,  jag sitter och tittar på bilden för att se om det är ens det minsta jag känner igen. Har ringt min man som lastar just nu och bett honom ringa så fort han kan. Nej, jag tror inte min man har varit med denna kvinna, men jag tycker det är vansinnigt obehagligt. Det känns inge bra just nu, och att skriva detta  inlägg  tar hur lång tid som helst, för jag vet helt enkelt inte vad jag ska tro eller tänka??!
    Fy vad hemskt ts,och vad osmakligt av denna kvinna att skicka en sån bild!
    Men är du säker på att din man inte är otrogen så är det ju bra men jag tycker ändå att du ska vara lite på din vakt och inte släppa det här helt och hållet,man vet aldrig även om man så klart vill tro det bästa om sin partner och vill tro att man känner den såpass väl att han aldrig skulle gör det och göra så..
  • Anonym (tillit)
    Anonym skrev 2010-01-31 23:33:30 följande:
    Det är konstigt att den personen vet så mycket om hennes man utan att känna honom. Sen att hon efter att ha pratat med sin man där han säger att han sovit får ett sms där det står att han ljuger,då hade jag faktiskt börjat tvivla.. Bevis är alltså att ta din man på bar gärning?  men hur många gånger har det inte hänt att folk blundar för alla uppenbara tecken och sedan säger,hur kunde jag vara så dum,alla tecken fanns ju där men jag valde att blunda för de..  Skulle min man tjura för att jag frågar så skulle jag bli ännu mera misstänksam,har han inget att dölja så kan han väl svara iaf,dumpar han mig för det så var det väl lika bra,intoleranta människor klarar jag mig bra utan.
    Men ts man har ju svarat? Och inte tjurat.
    och ts har inte talat om några tecken alls innan detta. Det enda hon fått är knasiga sms. Varför ska hon lita mer på sms:en än på sin man?

Ja, bevis är ju bevis. Hade jag sett tecken hade jag inte snokat. Jag hade pratat med min sambo, hade han nekat så hade jag litat på hans ord. Pratat, inte frågat ut! Vi skulle kunna föra ett normalt samtal om det utan att det blev ett förhör.
    Vad annars ska man göra? Om jag skulle börja tvivla en massa och han var oskyldig skulle man ju sabbat hela förhållandet. otrohet eller tvivel, båda sabbar förhållandet! Därför litar man väl på sin partner! Skulle man sen få bevis av någon form, DÅ är det ju inte tvivel, då agerar man därefter.

Skulle du själv sabba hela ditt förhållande för några sms från en okänd person? Om du sen skulle fått veta att din partner var oskyldig? Eller tvärtom, om din partner fick dessa sms om dig, och inte litade på ditt ord... hur skulle det kännas?
  • Anonym
    Anonym (tillit) skrev 2010-01-31 23:23:33 följande:
    Spelar roll om man känner varandra helt och hållet eller ej. varför vara tillsammans med någon som man inte litar på? Börjar man tvivla av lite sms från en helt okänd person bör man kanske inte vara tillsammans alls. Skillnad om personen själv presenterat bevis i form av bilder, eller ett ögonvittne som ts känner sett dem tillsammans eller vad f-n som helst. Men att börja tvivla på sin livskamrat bara för att nån antagligen vill spela en ett fult spratt...ärligt, skulle MIN sambo få sådana sms och börja tvivla på mig skulle det bli bye bye direkt. Litar han inte på mig så får det vara. För mig så krävs det bevis innan jag skulle börja tvivla, och med bevis behöver man inte tvivla för då vet man. Men innan dess... utan tillit, vad är förhållandet värt? Inget!
    Oj, ja.. ska man börja tvivla efter denna bild som hon tydlöigen skickade för en stund sen, men varför skulle min man låta henne ta ett kort om han är otrogen, knappast troligt eller hur, så bilden måste vara en fejk?!!
    Jag vill inte alls gömma huvudet i sanden och inte inse att han har möjlighet att vara otrogen, men inget under vårat tidigare samtal tyder på att han ljuger, och det måste vara bättre att tro på honom än en okänd person, då jag fortfarander inte ens vet namnet på den, kan ju lika gärna vara en man som har kul på min bekostnad??!
    Men ja,  för att  vara ärlig det är obehagligt, olustigt och ja, det gör mig osäker, som nu då jag inte kan lufta detta med min man, så kommer osäkerheten krypande, medans jag hoppas att jag kommer känna mig lugnare efter mitt samtal med honom.
  • Ungmamma83

ställ någon intim-fråga om din man som bara du kan svaret på . då vet du ju om det är sant eller inte.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 23:37:34 följande:
    Om man nu tar en närbild under tiden man har sex, skumt enligt mig,man har väl annat för sig, så borde det väl finnas andra bilder med, så jag funderar på om jag ska be henne skicka dom också eller om jag helt enkelt ska fortsätta nonchalera henne??
    Har din man nån födelsemärke eller liknande som bara du skulle kunna känna till? fråga isåfall om en sån detalj och se vad hon svarar. Jag förstår att du mår dåligt,vet inte hur jag skulle mått om jag varit i din sits men jag hade inte bara låtit det vara och litat fullt ut på min man tills motsattsen var bevisad.
  • Anonym
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 23:44:13 följande:
    ställ någon intim-fråga om din man som bara du kan svaret på . då vet du ju om det är sant eller inte.
    Precis vad jag föreslog!  Det om nåt borde vara bevis nog.. Om det inte är nåt gammalt ex som är psykad..
  • Anonym

Jag fick ett liknande samtal, från en kille i somras. Han sa att vi hade träffats dagen innan, och att vi druckit whiskey tillsammans. Det hör till saken att jag va gravid i 6 månaden då, och hade spenderat helgen med min pojkvän i hans hemstad. Min kille satt i bilen när jag tog emot detta samtal. Killen i luren vägrade ge med sig, och sa att vi visst det hade träffats, och han visste mitt namn. Efter en stund gav jag luren till min pojkvän, som pratade med honom. Snubben sa då att vi hade träffats i 6 mån, och att jag varit otrogen mot min pojkvän isf. Då jag va gravid i 6 mån, så kändes allt VÄLDIGT obehagligt och olustigt. Nu är som tur är inte min pojkvän svartsjuk, annars vet jag inte vad som hänt!

Jag testade ringa upp detta nummer när han lagt på för jag blev så stans förbannad, men han svarade såklart inte. Har inte hört nåt mer efter det, men d va sjukt obehagligt!

• Anonym

Nä, inget födelsemärke, inget man liksom kan ta på och även om jag sitter o studerar detta kort så kan jag inte säga att det är min mans eller inte, eftersom man ser en sån liten del, så att säga {#lang_emotions_undecided}.
    men jag måste erkänna att jag nu mår väldigt illa, för bara tanken på att detta skulle kunna vara min mans får mig att vilja spy {#lang_emotions_throwup}.
    fasiken också, velar fortfarande om jag ska skicka ett meddelande och fråga efter en annan bild?!

Svar på tråden skumt??