skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
ställ någon intim-fråga om din man som bara du kan svaret på . då vet du ju om det är sant eller inte.
Jag fick ett liknande samtal, från en kille i somras. Han sa att vi hade träffats dagen innan, och att vi druckit whiskey tillsammans. Det hör till saken att jag va gravid i 6 månaden då, och hade spenderat helgen med min pojkvän i hans hemstad. Min kille satt i bilen när jag tog emot detta samtal. Killen i luren vägrade ge med sig, och sa att vi visst det hade träffats, och han visste mitt namn. Efter en stund gav jag luren till min pojkvän, som pratade med honom. Snubben sa då att vi hade träffats i 6 mån, och att jag varit otrogen mot min pojkvän isf. Då jag va gravid i 6 mån, så kändes allt VÄLDIGT obehagligt och olustigt. Nu är som tur är inte min pojkvän svartsjuk, annars vet jag inte vad som hänt!
Jag testade ringa upp detta nummer när han lagt på för jag blev så stans förbannad, men han svarade såklart inte. Har inte hört nåt mer efter det, men d va sjukt obehagligt!
Nä, inget födelsemärke, inget man liksom kan ta på och även om jag sitter o studerar detta kort så kan jag inte säga att det är min mans eller inte, eftersom man ser en sån liten del, så att säga
.
men jag måste erkänna att jag nu mår väldigt illa, för bara tanken på att detta skulle kunna vara min mans får mig att vilja spy
.
fasiken också, velar fortfarande om jag ska skicka ett meddelande och fråga efter en annan bild?!