• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym (tillit)
    Anonym skrev 2010-01-31 23:43:50 följande:
    Oj, ja.. ska man börja tvivla efter denna bild som hon tydlöigen skickade för en stund sen, men varför skulle min man låta henne ta ett kort om han är otrogen, knappast troligt eller hur, så bilden måste vara en fejk?!! Jag vill inte alls gömma huvudet i sanden och inte inse att han har möjlighet att vara otrogen, men inget under vårat tidigare samtal tyder på att han ljuger, och det måste vara bättre att tro på honom än en okänd person, då jag fortfarander inte ens vet namnet på den, kan ju lika gärna vara en man som har kul på min bekostnad??! Men ja,  för att  vara ärlig det är obehagligt, olustigt och ja, det gör mig osäker, som nu då jag inte kan lufta detta med min man, så kommer osäkerheten krypande, medans jag hoppas att jag kommer känna mig lugnare efter mitt samtal med honom.
    Det inlägget du citarede var inte riktat till dig utan till en anonym i tråden.

jag förstår att det känns hur obehagligt som helst, men jag hade som du valt att lita på min man. Tror det är fejk! Om man nu skickar en bild, varför en suddig där inget syns? Varför inte presentera "riktiga" bevis om man nu ändå vill gå så långt?
    Personen är ute efter att sabba och förstöra, den vill säkert få dig ledsen och osäker.
    Om jag var du hade jag litat på vad min man sa, det hade jag gjort.
  • Anonym (T)
    Anonym skrev 2010-01-31 23:51:38 följande:
    Nä, inget födelsemärke, inget man liksom kan ta på och även om jag sitter o studerar detta kort så kan jag inte säga att det är min mans eller inte, eftersom man ser en sån liten del, så att säga . men jag måste erkänna att jag nu mår väldigt illa, för bara tanken på att detta skulle kunna vara min mans får mig att vilja spy . fasiken också, velar fortfarande om jag ska skicka ett meddelande och fråga efter en annan bild?!
    du kan ju alltid fråga efter en bättre bild. men nåt intimt måste du ju kunna svara på som bara du vet och din man.
  • Anonym (jag?)

det är ganska klart att personen är ute efter att provocera. Annars skulle det räckt med ett sms som skickades först.

Jag skulle nog ignorera eller bad att dra åt skogen.
    Människan är ju inte frisk!!

• Anonym (bli förbannad!)

Jag tycker att du ska ställa frågor om hans utseende, vad han jobbar med etc. kan hon inte svara på det så vet du ju att det är hittepå!! Om det nu inte är en kompis som jävlas...men då har det ju urartat för längesen...

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 23:50:12 följande:
    Jag fick ett liknande samtal, från en kille i somras. Han sa att vi hade träffats dagen innan, och att vi druckit whiskey tillsammans. Det hör till saken att jag va gravid i 6 månaden då, och hade spenderat helgen med min pojkvän i hans hemstad. Min kille satt i bilen när jag tog emot detta samtal. Killen i luren vägrade ge med sig, och sa att vi visst det hade träffats, och han visste mitt namn. Efter en stund gav jag luren till min pojkvän, som pratade med honom. Snubben sa då att vi hade träffats i 6 mån, och att jag varit otrogen mot min pojkvän isf. Då jag va gravid i 6 mån, så kändes allt VÄLDIGT obehagligt och olustigt. Nu är som tur är inte min pojkvän svartsjuk, annars vet jag inte vad som hänt!Jag testade ringa upp detta nummer när han lagt på för jag blev så stans förbannad, men han svarade såklart inte. Har inte hört nåt mer efter det, men d va sjukt obehagligt!
    Ja, fy så hemskt, och med tanke på att så många här i tråden har erfarenhet av dessa sjuka skämt, så måste jag stå fast vid att hellre fria än döma.
    Tanken finns ju åt båda hållen, att jag inte tror på min man och det i slutändan visar sig att han är oskyldig, kan man fixa sitt förhållande efter det?
    Att han ljuger och denna person talar sanning...{#lang_emotions_cry}
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 23:51:38 följande:
    Nä, inget födelsemärke, inget man liksom kan ta på och även om jag sitter o studerar detta kort så kan jag inte säga att det är min mans eller inte, eftersom man ser en sån liten del, så att säga . men jag måste erkänna att jag nu mår väldigt illa, för bara tanken på att detta skulle kunna vara min mans får mig att vilja spy . fasiken också, velar fortfarande om jag ska skicka ett meddelande och fråga efter en annan bild?!
    Ställ personen mot väggen så att säga,kräv att hon skickar en ansiktsbild på din man eller där man tydligt ser att det är han och om hon inte kan göra det så säger du att då vet jag att du är fejk och nu tänker jag inte bry mig om dig nåt mer. Då är det inte lika roligt längre,om hon är fejk alltså och inte kan skicka nån bild;)
  • Anonym
    Anonym (tillit) skrev 2010-01-31 23:52:43 följande:
    Det inlägget du citarede var inte riktat till dig utan till en anonym i tråden.jag förstår att det känns hur obehagligt som helst, men jag hade som du valt att lita på min man. Tror det är fejk! Om man nu skickar en bild, varför en suddig där inget syns? Varför inte presentera "riktiga" bevis om man nu ändå vill gå så långt?Personen är ute efter att sabba och förstöra, den vill säkert få dig ledsen och osäker. Om jag var du hade jag litat på vad min man sa, det hade jag gjort.
    ja, eller hur, varför  skicka "bevis" med en dålig knullbild som ändå inte säger något?!
    Jag har inte skickat något sms ännu, känner att jag vill prata med min man först.
    Vill heller inte ge personen "belöning" för sitt sjuka beteende ...
  • Anonym (bli förbannad!)

Men det är ju lite märkligt att din man verkar ta det lite med en axelryckning! (obs, jag säger inte att han är otrogen!) Men det är så typiskt karlar att sopa grejjer under mattan...grrrr.... Hade det vari lite stake i honom så hade han sagt att ni skulle polisanmäla, vadsomhelst. Tycker jag! Men mitt ex e likadan.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 23:59:18 följande:
    ja, eller hur, varför  skicka "bevis" med en dålig knullbild som ändå inte säger något?! Jag har inte skickat något sms ännu, känner att jag vill prata med min man först. Vill heller inte ge personen "belöning" för sitt sjuka beteende ...
    Ställ personen mot väggen så att säga,kräv att hon skickar en ansiktsbild på din man eller där man tydligt ser att det är han och om hon inte kan göra det så säger du att då vet jag att du är fejk och nu tänker jag inte bry mig om dig nåt mer. Då är det inte lika roligt längre,om hon är fejk alltså och inte kan skicka nån bild;)

Och ärligt,är han otrogen så kommer han inte att säga det när ni pratar. Tycker istället att du inte ska fråga din man nåt mer och se vad den här människan/kvinnan har att komma med..
  • Anonym (tillit)

Jag hade nog stängt av min mobil för stunden. jag hade nog inte skickat en massa frågor iallafall. Tänk om det är ett gammalt ex, eller en kompis som vet en massa saker om din sambo? Att veta massor om en person behöver inte betyda att man knullat med den! Det räcker ju med att han berättar för en polare att han har ett födelsemärke där o där, polaren berättar för en annan som råkar vara denna sjuka person.
    Ett exempel bara. Ofta kan man ta reda på massa saker om en person. Det kan ju också hända att denna person VALT ts för att den råkar veta någon intim detalj om hennes man som personen råkat komma över. Så att ställa frågor skulle inte ge några bevis, snarare kunna förstöra ännu mer. Göra ts ännu mer ledsen och osäker.
    Personen vill ju att ts ska vara osäker, inte att hon ska veta. Därför tror jag det är en lögn.

När kommer din man hem? Har du kunnat prata med honom något mer?

Svar på tråden skumt??