skumt??
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".
När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret.
det är ganska klart att personen är ute efter att provocera. Annars skulle det räckt med ett sms som skickades först.
Jag skulle nog ignorera eller bad att dra åt skogen.
Människan är ju inte frisk!!
Jag tycker att du ska ställa frågor om hans utseende, vad han jobbar med etc. kan hon inte svara på det så vet du ju att det är hittepå!! Om det nu inte är en kompis som jävlas...men då har det ju urartat för längesen...
Men det är ju lite märkligt att din man verkar ta det lite med en axelryckning! (obs, jag säger inte att han är otrogen!) Men det är så typiskt karlar att sopa grejjer under mattan...grrrr.... Hade det vari lite stake i honom så hade han sagt att ni skulle polisanmäla, vadsomhelst. Tycker jag! Men mitt ex e likadan.
Jag hade nog stängt av min mobil för stunden. jag hade nog inte skickat en massa frågor iallafall. Tänk om det är ett gammalt ex, eller en kompis som vet en massa saker om din sambo? Att veta massor om en person behöver inte betyda att man knullat med den! Det räcker ju med att han berättar för en polare att han har ett födelsemärke där o där, polaren berättar för en annan som råkar vara denna sjuka person.
Ett exempel bara. Ofta kan man ta reda på massa saker om en person. Det kan ju också hända att denna person VALT ts för att den råkar veta någon intim detalj om hennes man som personen råkat komma över. Så att ställa frågor skulle inte ge några bevis, snarare kunna förstöra ännu mer. Göra ts ännu mer ledsen och osäker.
Personen vill ju att ts ska vara osäker, inte att hon ska veta. Därför tror jag det är en lögn.
När kommer din man hem? Har du kunnat prata med honom något mer?