• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-01 00:17:53 följande:
    usch med dessa knäppa tankar så inser jag hur övertrött jag är, skulle verkligen behöva sova
    Kanske inte är så knäppa tankar iaf. Hur vet hon förresten att din man inte är hos dig?
  • Anonym
    Anonym (hmm) skrev 2010-02-01 00:19:47 följande:
    Hm, han "lastar" i stort sett varje gång hon hör av sig eller har jag fattat det rätt?och då kan han inte prata i telefon..?
    Det är hans jobb, att lasta i o ur på olika ställen, så inget konstigt med det och att han inte kan prata medans han gör det är jag medveten om sen innan.
  • Ungmamma83

är det ändå inte rätt konstigt att hon vet att din man inte är hos dig när hon sms:ade?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-02-01 00:21:02 följande:
    Kanske inte är så knäppa tankar iaf. Hur vet hon förresten att din man inte är hos dig?
    Jag vet inte,  så det är därför tankarna på någon i vår vänskapskrets finns, då det inte är hemligt att min man jobbar borta.
  • Anonym (Fy fan)

F*n vilken sjuk människa, vem gör något sånt...så tråkigt med kontantkort och att människor kan hålla på så.

Fattar att det är jätte jobbigt då det känns som man går i cirklar...hur får man personen att sluta skicka såna sms när man inte ens kan ta reda på vem det är...

Så lätt det ska vara att kunna terra någon men helt j*vla omöjligt att ta reda på vem den sjuka j*vlen är! Fyyy för såna skabb människor!
    Feg skit eller någon med väldigt kass humor....

• Anonym (tillit)

Med tanke på vägarna och vädret(snö+is) är det ju kanske inte konstigt om han inte vill prata i telefon när han kör heller, och när han lastar förstår man ju att det inte går. Iallafall inte mer än någon minut, och det behövs nog lite mer tid än så att prata om detta.

Med tanke på dagens it-samhälle är det inte alls konstigt heller att man kan "kartlägga" en annan människas liv. Ts, bloggar du, tex? Redan där kan ju människan kanske få en massa info om när ts man är hemma eller borta.

• Anonym

fråga var hon bor. för du vet ju var han kör och om det är i närheten. lycka till kram

• Anonym (Fy fan)

Vill inte göra dig mer nojig men du skrev att personen skickade "han ljuger" efter att du hade fått tag på honom....då han inte hade tid att prata med dig?
    Eller fick du det långt efter du hade pratat med honom?

Bläää bara en tanke men jag vill inte lägga på fler dåliga tankar...känns som en häxjakt på din man i denna tråden som en störd människa har skapat....och jag vet själv hur svårt det är att komma på rätt tankar när man väl har börjat med sina "tänk om" tankar :(

• Anonym (Fy fan)

Hmm såg att någon redan skrivit om det...glöm mitt sista inlägg!

Usch stäng av mobilen och sov istället :) Det låter som en bättre idé än att sitta uppe och läsa massa hysteri inlägg här...tycker synd om människan som inte verkar ha något liv!

Som du själv skrev så verkar det inte vara något ljushuvud oavsett liksom...låt inte en sån människa skapa misstankar som inte finns egentligen.

• Anonym

Känns inte som att ts vill veta för hon undviker ju att ställa de "rätta frågorna" till den där människan.

Svar på tråden skumt??